Ριζότο light

11 Δεκεμβρίου, 2007 Σχολιάστε Go to comments

Νομίζω σας το χω ξαναπεί, αλλα δεν με πειράζει να το ξαναπώ!! Μαρέσει πάρα πολύ το μαγείρεμα και ειδικά τα φαγητά με λίγες θερμίδες, γιατί μπορείς να φάς πολύ 😛 Θα σας δώσω μια απο τις αγαπημένες μου συνταγές, όσοι την έχουν φάει ως τώρα έχουν σχολιάσει θετικά, ακόμα και το όργιο ο αδερφός μου… Ορίστε λοιπόν :

Ριζότο light

Συστατικά

  • 3 πιπεριές διαφορετικού χρώματος (υπάρχουν έτοιμες στα ΑΒ) αλλιώς πράσινες

ή

  • Μανιτάρια ψιλοκομμένα (εγώ πέρνω κατεψυγμένα και βάζω τη μισή συσκευασία, αλλιώς  μια κονσέρβα ολόκληρη 200 γραμμάρια, αφού την στραγγίξω καλά)

ή

  • Κρεμυδάκι ψιλοκομμένο (και αυτό κατεψυγμένο το πέρνω και βάζω το μισό)

  • 300 γραμμάρια τυρί κίτρινο τριμμένο με χαμηλά λιπαρά, όπως milner

  • Λίγο Curry

  • Διαλέγετε ανάμεσα σε λουκάνικα 0-3% απο creta farm και αποφλοιωμένες γαρίδες για να βάλετε στο ριζότο σας

ή

Πως να το φτιάξουμε λοιπόν :

Παίρνουμε ένα τηγάνι που να τα χωράει όλα αυτά. Ρίχνουμε μέσα πολύ λίγο λάδι και μετά κουνάμε το τηγάνι να απλωθεί καλά . Το βάζουμε στο μάτι και περιμένουμε να ανεβάσει λιγο θερμοκρασία (προφανώς για να γίνει αυτο ανάβουμε το μάτι, σε δυνατή φωτιά). Μετά πετάμε μέσα το κρεμμυδάκι μέχρι να τσιγαρίσει(μα τι έμπειρος που είμαι). Στη συνέχεια βάζουμε μέσα και τις πιπερίες τις οποίες έχουμε κόψει σε πολύ πολύ μικρά κομματάκια (1χ1 εκατοστο τετραγωνάκια υπολογίστε χοντρικά). Μαζί βάζουμε και αρκετό curry (4-5 μεγάλες κουταλιές της σούπας) και γυρνάμε καλά καλά να πάρουν όλα άρωμα. Στη συνέχεια βάζουμε και τα μανιτάρια και τα γυρνάμε και αυτά. Μετά προσθέτουμε το ρύζι μαζί με 2 ποτήρια νερό. Προσοχή γιατί αν αργήσουμε να ρίξουμε νερό το ρύζι θα κολλήσει και θα γίνει κάρβουνο απο κάτω!! Μετά ανακατεύουμε και περιμένουμε… Όταν αρχίσει να «πίνει» το νερό του το ρύζι του βάζουμε άλλο ένα ποτήρι μέσα και όταν το ξαναπιεί και δεύτερο. Τώρα έχουμε χρόνο να ετοιμάσουμε τις γαρίδες ή τα λουκάνικα. Πέρνουμε μια κατσαρόλα την γεμίζουμε νερό και το βράζουμε. Όταν αρχίσει να βράζει πετάμε μέσα τις γαρίδες ή τα λουκάνικα (τους κάνουμε μικρές γραμμούλες με ένα μαχαίρι δεν ξέρω γιατί 😛 ) . Οι γαρίδες θέλουν κάτι λιγότερο απο 10 λεπτά ενώ τα λουκάνικα 5′. Όταν γίνουν τα σουρώνουμε.  Λογικά το ριζότο μας θα έχει πιεί και το δεύτερο ποτήρι του οπότε χαμηλώνουμε λίγο το μάτι και ρίχνουμε μέσα τις γαρίδες ή τα λουκάνικα (τα οποία έχουμε κόψει σε μικρά κομματάκια-ροδελίτσες) και ανακατεύουμε καλά… Μετά και απο αυτό το ανακάτεμα ρίχνουμε το τυρι σιγά σιγά και ξαναανακατεύουμε (omg ανακάτεμα) μέχρι να λιώσει… Αυτό ήταν τα καταφέραμε … ο φαγητό μας είναι έτοιμο. Μπορούμε να το φάμε μόνο του (πάντα ετσι το τρώω δηλαδή) και να το συνοδέψουμε με άπειρη coca cola zero!

Πώς σας φάνηκε η συνταγή? Αν την φτιάξει κανένας να μου πεί πώς του φάνηκε … Όσοι απο σας το κάνετε … Καλή σας όρεξη  😀

  1. coachp
    11 Δεκεμβρίου, 2007 στο 8:23 μμ

    Καταρχάς, η κοκα κολα η Ζίροου είναι πολύ κακο προϊον και απίστευτα καρκινογόνο. Οπότε η light ή κανονική.
    Δεύτερον, πρέπει να λες αν αυτό γίνεται σε χαμηλή η δυνατή φωτιά.
    Επίσης, ποτέ κατεψυγμένα λαχανικα΄.
    Προφανώς έχεις πολλά να μάθεις ακόμη, αλλά γευστικά, θα είναι καλλίγευστον, το πιστέυω…
    Θα σου στείλω και εγω καμιά που είμαι λάτρης της καλής κουζίνας και της μαγειρικής…

  2. 11 Δεκεμβρίου, 2007 στο 8:26 μμ

    @ coachp
    zero και light ίδιο πράμα,η ασπαρτάμη είναι η καρκινογώνα :P, αλλά και αυτό δεν είναι επιβεβαιωμένο…
    Δυνατή φωτιά, όντως παράλειψη μου 😛
    Τέλος γιατί όχι κατεψυγμένα λαχανικά ?

  3. 11 Δεκεμβρίου, 2007 στο 9:37 μμ

    endiaferon fainetai

  4. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 12:10 πμ

    @ garbofanoula
    φτιάχτο και μετά πες μου, είναι πιο νόστιμο απότι ακούγεται 😛

  5. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 12:34 πμ

    χαχχααχα ρε συ μήπως έχεις καμιά συνταγή για ρυζότο με τυριά και κρέμα γάλακτος???

  6. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 12:36 πμ

    Δεν μαγειρεύω με κρέμα γάλακτος 😛 είμαι της υγιεινής διατροφής … ΔΕΝ

  7. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 7:44 πμ

    @ Καλώς σε βρήκα. Σε πέτυχα στο μαγείρεμα. Να είσαι καλά,νόστιμη η συνταγή αου

  8. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 11:57 πμ

    χααχχαχαχχαχ συγνώμη Μαμαλάκη μου

  9. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 12:42 μμ

    Σιχαίνομαι το ριζότοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

  10. m00nchild
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 12:48 μμ

    Μου φαίνεται καλή η συνταγούλα αν και στην παρούσα φάση δεν μας ενδιαφέρουν οι θερμίδες…μετά τα χριστούγεννα 🙂

  11. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 1:01 μμ

    @ vasilis
    welcome συνονόματε!Ευχαριστώ, την δοκίμασες?

    @ garbofanoula
    Συγχωρεμένη τέκνο μου!

    @ Βιργινία
    Είναι μέχρι να φας το δικό μου 😛

    @ m00nchild
    ΕΕΕ ακομα δεν ήρθαν τα χριστούγεννα απο άποψη φαγητού! Άμα είναι θα σας δώσω και συνταγή απο γέμιση γαλοπούλας 😛

  12. m00nchild
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 1:14 μμ

    Όχι όχι γαλοπούλα…..θα φάμε ή στης μάνας μου ή στης πεθεράς μου 😉 🙂 😉
    Να πετάξω στο μπλογκ καμμιά συνταγή για μανιταρόπιτα να τρέξουν λίγο τα σάλια;

  13. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 1:18 μμ

    @ m00nchild
    Πώς θα διαλέξετε αν θα πάτε στη μάνα σου η στην πεθερά σου ??? 😛
    βάλε βάλε μανιταρόπιτα!!!

  14. m00nchild
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 1:26 μμ

    Το που θα πάμε το μοιράζουμε κάθε χρόνο, κλασσικά, αν και τώρα που το σκέφτομαι η πεθερά μου κάνει χοιρινό, όχι γαλοπούλα…
    ΟΚ, υπόσχομαι μανιταρόπιτα αύριο ή μεθαύριο στο φεγγαρομπλογκ. Προειδοποιώ, είναι με κρέμα γάλακτος, χα 🙂

  15. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 1:27 μμ

    βγαίνει και με 3% λιπαρά 😛

  16. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 1:40 μμ

    δε τρώω μανιτάρια

  17. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 1:43 μμ

    χεχε τότε η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!
    Εγώ έχω μια έλειψη ενζύμου (ξέρεις αυτό που δεν μπορώ να μυρίσω ναυθαλίνη κτλ.) και μου λέγαν δεν κάνει ουτε μανιτάρια… Αλλά εγω μια μέρα έφαγα και αφού δεν πέθανα τρώω συνέχεια 😛

  18. m00nchild
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 1:46 μμ

    ναι καλά d1af! άμα κάνουμε κάτι, να το κάνουμε καλά 🙂 Δεν θα σας δώσω μούφα μανιταρόπιτα !

  19. coachp
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 5:08 μμ

    Τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι και ανθυγιείνα και χειρότερα στη γευση απο τα φρέσκα.
    Ξέρω και εγώ συνταγή μανιταρόπιτας απο επτάνησα που σπέρνει τον πανικό…

  20. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 5:12 μμ

    @ coachp
    Βάλτε και οι 2 τις συνταγές σας να κάνουμε διαγωνισμό 😛

  21. m00nchild
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 5:16 μμ

    Σήμερα τόχω καταστρέψει το πράγμα με τα μπλογκς…το πολύ Παρασκευή θα την έχεις τη συνταγή είπαμε 🙂
    Και επειδή θα στην ολω και για την Καλαμάτα…. έχει ένα μαγαζί στο δυτικό λιμάνι με ΤΡΕΛΗ μανιταρόπιτα! 😛

  22. m00nchild
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 5:16 μμ

    Και επειδή θα στην πω….ήθελα να γράψω !

  23. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 5:21 μμ

    @ m00nchild
    περιμένω 😀
    Και χρυσάφι να έχει στην Καλαμάτα εγώ δεν πάω 😛

  24. m00nchild
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 5:23 μμ

    Χάνεις….εγώ ευχαρίστως ξαναπάω να μείνω…μέσα σε μισή ώρα κάνεις όοοολες τις δουλειές σου…Πίσω Ταϋγετος, μπροστά θάλασσα.Να σου πω, υστερεί σε επιλογές διασκέδασης ίσως….οπότε σε καταλαβαίνω μόνο για αυτό, αν είναι αυτός ο λόγος…

  25. 12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 5:25 μμ

    Αν ήταν μια πόλη φάντασμα χωρίς κατοίκους τότε δεν θα υπήρχε λόγος 😛

  26. m00nchild
    12 Δεκεμβρίου, 2007 στο 5:29 μμ

    Καλά, δεν θα σε πείσω! Την κάνω, και γεια σας 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε