Αρχική > funny, Σκέψεις, κράξιμο, κοινωνία, tv > H κατάρα της υπόθεσης Ζαχόπουλου

H κατάρα της υπόθεσης Ζαχόπουλου

Ιανουαρίου 28, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Η’ «The curse of the Zachopoulos’ case» ή «Τhe Zachopoulos curse» στο πιο εμπορικό. Ωραίος τίτλος για ταινία, μπορεί μια μέρα να γυριστεί, ίσως την σκηνοθετήσω εγώ, αλλά μην με κατηγορήσετε ότι δεν έδωσα πολιτικές προεκτάσεις, δεν με αφορούν, όλοι άτολμες μαριονέτες είναι…

Τέσπα, απότι βλέπω όποιος ασχολείται με την υπόθεση παρουσιάζει αυτοκτονικές τάσεις αλλά δεν τα καταφέρνει να αυτοκτονήσει (μπορεί και αυτό να είναι μέρος της κατάρας)… Γιαυτό θα ήθελα να ασχοληθούν με την υπόθεση μερικά άτομα:

  • Ο κύριος Καλαντζής που μου έκανε Φυσική στο Λύκειο, γιατί με πέταγε συνέχεια έξω απο την τάξη
  • Η εκνευριστική γειτόνισσα
  • ο Γρηγόρης Αρναούτογλου
  • ο Ανδρεας Μικρούτσικος
  • ο Λαζόπουλος (αυτός νομίζω ασχολήθηκε ήδη 😀 )

Εσείς ποιούς θα βάζατε να ασχοληθούν με την υπόθεση?

ΥΓ. Άμα εκοιμήθη να τον ξυπνήσετε…

  1. Ιανουαρίου 28, 2008 στο 10:03 μμ

    Η καθηγήτρια λατινικών μου στη Β λυκείου (ναι ένα φεγγάρι πέρασα και απο τη θεωρητική κατεύθυνση)..ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ,ΤΗ ΜΙΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ..ΤΗ ΜΙΣΩ..

    για το Λαζόπουλο θα συμφωνήσω..

    άν μου έρθει και κανείς άλλος,εδώ είμαστε

  2. naloxone
    Ιανουαρίου 29, 2008 στο 12:18 πμ

    Αχ – αχ -αχ….
    Έχω πολλούς…..

    1.Τον κ.Παντελή-μόλις έβγαλα το τρίτο μου Science-δεν μπορούν όλοι να γίνουν επιστήμονες- που διδάσκει ΑΝΟΡΓΑΝΗ ΙΙ στο Πι-τσι-κέι (και ας πήρα 8-με την τρίτη:P:P:P: ). Αν και αυτός έχει φάει τόσες κατάρες που μία ακόμα δεν θα του πει κάτι…
    2. Την wanna be-i think i already am-γκομενάρα-επιστημο(υ)νάρα (χαχαχαχα-θα ήθελε πολύ) που τυγχάνει να βρίσκεται στον ίδιο εργαστηριακό χώρο με την αφεντιά μου. (παρακαλώ όμως να μην πάθει τίποτα πολύ κακό – το πολύ να της καεί κανά μαλλί στο ίσιωμα)
    3. Tη forthnet (!!!!!!!!!!!)
    4. Ένα συμμαθητή μου – τον Κώστα Σ. Δεν τον άντεχα…. και αυτός να μην πάθει τίποτα σοβαρό- στυτική δυσλειτουργία για κανα τρίμηνο.
    6. Έναν γκόμενο που είχα στο δεύτερο έτος για 3 εβδομάδες – που ακόμα μου χρωστάει 120 ευρώ (δεν είχε χρήματα να πληρώσει το τραπέζι στο Venue ο σκατόγυφτος)- αυτός να πάθει παρακαλώ πολύ εξάμηνη στυτική δυσλειτουργία-και τα 120 ευρώ του τα χαρίζω να πάει να πάρει κανένα από αυτά τα μαραφέτια που κάνουν το τυρογαριδάκι να μοιάζει jumbo δρακουλίνι.
    5. Αυτόν ή αυτούς που ασχολήθηκαν με την περιπτωσή μου-όσον αφορά τις μεταπτυχιακές μου σπουδές και το πότε και υπό ποιες προϋποθέσεις θα πάρω το Master μου – να πάνε να γαμηθούνε όλοι (συγνώμη)

    Αχ και από διάσημους—- χιχιχιχιχιχιχιχι :

    1. Τον Γίωργο Αυτιά
    2.Την Ελεωνόρα Μελέτη
    3.Δέσποινα Βανδή – απλά τη μισώ-ποια νομίζει ότι είναι
    (πέραν απο σκυλομπουζουκτσού)
    4.Τη Σάσα Μπάστα και κάθε ξέκωλο που εμφανίζεται στην τηλεόραση -να τους καεί και αυτών το μαλλί-αυτή τη φορά από το ντεκαπαζ (ντεκουπαζ είναι το σωστό)

    αυτά μου έρχονται τώρα….

    ΥΓ. Μη μιλάς έτσι ρε Βασίλη…. 😛
    Είναι λίγο γελοία τα όσα ακούγονται…αλλά εντάξει….
    Eγώ πάντως ακόμα να μάθω αν την Πέμπτη θα δώσουμε το μάθημα ή όχι και πολύ
    αγχώνομαι… ουφ…

  3. Ιανουαρίου 29, 2008 στο 8:47 πμ

    Καλή ερώτηση…
    Φαίνεται ότι το έχουν οι καθηγήτριες Λατινικών αγαπητή Δηιάνειρα να είναι σκύλες. Πολύ θα ήθελα κι εγώ η Αποστολοπούλου που είχα την ατυχία να την έχω Β’ κ’ Γ’ Λυκείου σε 3 μαθήματα, συμπεριλαμβανομένου το μάθημα των Λατινικών, να πάει να κόψει το λαιμό της. Ότι κι αν έκανα και 16 να έγραφα, με αντιπαθούσε τόσο που με είχε κολλημένη στη βάση.
    Επίσης δεν θα με πείραζε αν αυτοκτονούσε και η πρώην συνάδελφός μου που όσο λίπος είχε, άλλη τόση ήταν κι η κακία της. Γι’ αυτό βέβαια τώρα είναι εκεί που είναι κι είμαι εκεί που είμαι. 🙂

  4. Ιανουαρίου 29, 2008 στο 3:18 μμ

    Γιώτα,και εγώ θα ήθελα η Ματζαβίνου (έτσι λεγόταν η σκύλα…εεεεμμμ γλυκιά καθηγήτρια ήθελα να πω) να πάει να πνιγεί,να την πατήσει το τράμ..ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!!!!!!

  5. Ιανουαρίου 29, 2008 στο 9:07 μμ

    Εμένα δεν μου έρχονται πολλοί στο μυαλό εκτός από έναν αυτή τη στιγμή: το βλάκα από πάνω που παίζει λύρα και τραγουδάει και χτυπάει και το πόδι στο πάτωμα για να κρατάει το ρυθμό. Καταραμένο πλάσμα κι εσύ και η κρητική μουσική και όλες οι μαντινάδες!

  6. Ιανουαρίου 29, 2008 στο 9:23 μμ

    Την πρώην φίλη μου!

  7. Ιανουαρίου 31, 2008 στο 3:50 μμ

    Τον πεθερό μου σίγουρα!!!
    Αχχχχχ…λες να έπιανε στ’ αλήθεια;;;
    Την καλησπέρα μου! 😆

  8. Ιανουαρίου 31, 2008 στο 8:52 μμ

    Εγώ θα έβαζα σίγουρα το διευθυντή μου… Αυτό που λέμε τώρα δουλεύει ή τζάμπα το εύχομαι??? Τον αρναούτογλου τον θες λόγω του ποηγούμενου Post??

  9. Φεβρουαρίου 1, 2008 στο 5:36 μμ

    παρακαλώ την πρώην διεύθυντρια μου, και την υποδιευθύντρια, και την άλλη γραμματέα, και κανά δυό «φίλους» να ασχοληθούν πάραυτα με την υπόθεση 🙂

  10. Φεβρουαρίου 3, 2008 στο 5:15 πμ

    @ Δηιάνειρα
    όλοι κάνουμε λάθη (για την θεωριτική 😛 )

    @ naloxone
    Άμα βάλεις τόσα άτομα στην υπόθεση θα την λύσουνε χαχαχα
    υγ. Απλά με ενοχλει το κοιμήθηκε, μου φαίνεται αστείο

    @ giota, Δηιάνειρα
    Μου φαίνεται πρέπει να αρχίσω να γράφω τι έκανα εγώ στους καθηγητές να καταλάβετε χαχα

    @ stellouba
    Κάτσε να έρθω εγώ κάτω να του δείξουμε 😛

    @ fvasileiou
    Όπως θα έλεγε και ο αδερφός μου (μέγιστος μισογύνης) «Πόρνες»

    @ neraidoskoni
    Χαχαχα πολύ ύπουλο να βάλεις τον πεθερό

    @ laxanaki
    Η αγάπη για τον Γρηγόρη είναι αιώνια (μάλλον δουλεύει :P)

    @ Daisy
    Ολόκληρη εταιρία θα κλείσεις χαχα!!

  11. Φεβρουαρίου 3, 2008 στο 2:41 μμ

    ε,μετά το γύρισα σε θετική 😛

  12. Φεβρουαρίου 3, 2008 στο 2:44 μμ

    @ Δηιάνειρα
    Εγώ απο θετική το γύρισα στην τεχνολογική στην Τρίτη, μπορώ να πω η Χημεία μου έλειψε 😛

  13. Μαρτίου 27, 2008 στο 11:05 πμ

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

