Αρχική > funny, Music, tv, videoz > Πα πα πα πα παγαλος

Πα πα πα πα παγαλος

Ιανουαρίου 24, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Η νέα σοδιά παραγωγής Alter, μετά το μιλάμε για τα χρώματα και για τους αριθμούς, έρχεται  το «συγκρότημα» Mazoo and the zoo. Έχουν μεγάλα hits που μιλάνε για τα ζώα. Τραγούδια όπως η καμιλοπάρδαλη, η αρκούδα και το αγαπημένο μου ο Παπαγάλος

Τραγούδι σε hip-hop και r’n’b ρυθμούς, όπως επιτάσει η μόδα.Μιλάμε για μεγάλη cultia, στιγμές όπως Merry Christmas και «παπαγάλε θες κεφτε?» θα γράψουν ιστορία! Καλά η στολή του παπαγάλου απλά είναι άρρωστη, για το πουκάμισο του τυπά απλά δεν έχω λόγια!Απολαύστε:

ΥΓ. Καλά οι ανώμαλοι βάλαν τέτοιες γκόμενες σε παιδικό video clip ?

Κατηγορίες:funny, Music, tv, videoz Ετικέτες: , , ,
  1. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 8:43 μμ

    Ρίχνει τρελό χορό ο παπαγάλος ο κατεργάρος! Κάθε φορά που το βλέπω κάτι ανακαλύπτω!!

  2. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 11:46 μμ

    Ωραιος ο παπαγάλος, μου αρέ και μένα! Το έχω το τραγουδάκι σε Mp3… Σε ενδιαφέρει; 😆 😛

  3. Ιανουαρίου 25, 2008 στο 12:50 πμ

    Kai kala o papagalos… THN KAMILA THN EXEIS DEI?
    Stixoi me nohma: «einai mia kamila einai mia kamila mia kamila omorfi pou masasei fyla!!!»

    Einai ligaki kammenoi ekei sto Alter..
    Alla exei gelio!

    Kalo brady!

  4. Ιανουαρίου 25, 2008 στο 9:36 πμ

    Πάντως εμένα η κόρη μου κάνει πάρτυ κάθε σαββατοκύριακο πρωί με όλα τα τραγούδια! οπότε τα τραγουδάμε όλοι μαζί οικογενειακώς!
    Καλημέρα

  5. Ιανουαρίου 25, 2008 στο 10:16 πμ

    Δεν είναι θεος ο παπαγάλος???? Έχουν πλάκα και οι κοπελίτσες!!

  6. Ιανουαρίου 25, 2008 στο 12:14 μμ

    χαχαχχαχαχ αν ηξερες τί τραβάω κάθε μέρα με την αδελφάρα μου που το βάζει διαπασών και ντόλμπι σαράουντ…

  7. Ιανουαρίου 25, 2008 στο 12:18 μμ

    @ astropeleki
    Χαχαχα όχι ευχαριστώ 😛 Πιστεύω χωρις το clip χάνει την αξία του 😛

    @ Mary Ane
    Την έχω δει την καμήλα, αλλά μετά τον παπαγάλο είναι η αρκούδα για μένα!!

    @ neraidoskoni
    Καλημέρα 😀 Χαχαχαχα πρέπει να έχει πολύ πλάκα το σκηνικό

    @ laxanaki
    Θεός δεν λες τίποτα, Michael Jackson στα καλύτερά του

    @ Marja
    Εγώ διάβαζα και μπαίνει ο αδερφός μου μέσα στο δωμάτιο να μου δώσει το link, αλλά τον έβρισα 😛 Πόσο είναι η αδερφή σου?

  8. Ιανουαρίου 25, 2008 στο 6:10 μμ

    … την ξέρεις, την ξέρεις 😛 Το αστροπελέκι το γνωστό είναι! Οπότε καταλαβαίνεις!

  9. Ιανουαρίου 25, 2008 στο 6:23 μμ

    είχα ψοφήσει από τα γέλια όταν το πρωτοείδα 🙂 χαίρομαι πως τώρα ξέρω πως λέγεται για να κατεβάσω το βίντεο 🙂

  10. Ιανουαρίου 26, 2008 στο 10:38 πμ

    ΧαχαΧΑ…
    Τι άλλο θα κάνει ο Γιαννίκος με το Αλτερ, ρε παιδιά;
    Αμ ο Παπαγάλος που κινούνταν σαν τον ΒΑΣ-ΒΑΣ;;

  11. Alch3M1St
    Ιανουαρίου 26, 2008 στο 12:08 μμ

    den mou leei lew…

  12. Ιανουαρίου 26, 2008 στο 7:45 μμ

    @ marja
    Χαχαχα ευκαιρία να την πειράξω λίιιιιιιιιγο 😛

    @ Daisy
    Mα είναι πολύ γαματο 😀

    @ fvasileiou?
    Ποιός είναι ο Γιαννίκος? Λες να κρύβεται ο Βας-Βας κάτω απο την στολή? Πάντως εμένα μου θυμίζει Michael Jackson στον χορό

    @ Αlch3M1St
    Δεν το λέω λέει!!!

  13. Ιανουαρίου 26, 2008 στο 8:24 μμ

    Βρήκες άλλο πειραχτήρι τώρα 😛

  14. angeliki
    Ιανουαρίου 29, 2008 στο 12:32 πμ

    o papagalos gamei apla!!!!

  15. Μελίνα
    Φεβρουαρίου 24, 2008 στο 7:10 μμ

    Ο νεαρός είναι πολύ γκόμενος και sexy!!!!!!!!!!!

  16. minnie
    Μαρτίου 30, 2008 στο 4:10 μμ

    O papagalos einai polu gamatos !!!

  17. Απρίλιος 9, 2008 στο 8:55 μμ

    ppoo ksekolate re me tis gkomenes!! eleos

    pantos emena mou ftiaxnun to kefi opote ta akouw!

    o skantzoxiros ine ola ta lefta pantos!!:P:P

  18. mairy
    Μαΐου 15, 2008 στο 1:22 μμ

    the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

