Αρχική > κράξιμο > OTEIθάκη

OTEIθάκη

Ιανουαρίου 22, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Επιτέλους χτές επικοινώνησε μαζί μου τεχνικός (ήταν και γυναίκα, μάλλον θα έκανε τα νύχια της τόσες μέρες και δεν μπορούσε… Και όταν μίλαγε το τηλέφωνο που τους έπαιρνα μάλλον τα έλεγε με τις φίλες της…) και μου ρύθμισε την γραμμή που τελικά πιάνει max 5 mbps… Εντάξει καλά είναι απο το 1 που είχα

Μου είπε να πάρω στο 134 και να δηλώσω την υποβάθμιση απο τα 24 στα 8. Παίρνω που λέτε τηλέφωνο και μου λένε δεν γίνεται αν δεν μας το πουν οι τεχνικοί γιατί είναι προσφατη η σύνδεση και θα φάτε ποινή και κάτι άλλα τέτοια… Τελοσπάντων μου λέει παρε μας πάλι αύριο που θα μας το στείλουν οι τεχνικοί και θα το κάνουμε… Καλώ λοιπόν σήμερα και μου λένε δεν έχουμε καμία ειδοποίηση, παρε στο 121 και πες να το σημειώσουν να φαίνεται σε μας και θα το κάνουμε. Παίρνω στο 121 και μου λένε δεν γίνεται αυτό το πράμα, πάρε στο 134 να τους το πεις.

Καλά ναι λέω εγώ και το κλείνω. Πάλι την κολοκυθιά θα παίξω με τους μαλάκες… Ο μόνος λόγος που δεν κατεβάζω παναγίες είναι επειδή έχω internet… Όταν έρθει ο λογαριασμός θα τους πληρώσω και εγώ με την ίδια συνέπεια που αυτοί αντιμετωπίσανε το πρόβλημα μου, δεν πιστεύω να τους πειράξει…

Κατηγορίες:κράξιμο Ετικέτες: , , , ,
  1. Ιανουαρίου 22, 2008 στο 7:35 μμ

    Καλά να πάθεις.
    Χαχα!Κακίες…

  2. Ιανουαρίου 22, 2008 στο 7:37 μμ

    XAXAXA γιατί ρε ?

  3. ikd
    Ιανουαρίου 22, 2008 στο 7:52 μμ

    Θα σου έλεγα να πληρώσεις κανονικά, γιατί αυτοί έχουν το πεπόνι και το μαχαίρι. Σου κατεβάζουν το διακόπτη και ψάχνεσαι μετά να δεις τι φταίει.

    Παρόμοια περίπτωση με γνωστό μου που έχει ζιστο της τ(ρ)ελλάς. Ειχε 12αρα γραμμή, κοβόταν, ξανασυνδεόταν, τελικά την υποβίβασε στα 8 και ηρέμησε. Αφού δεν έχουμε γενικότερα υποδομές, πού πάμε άραγε?

    Ι.

  4. Ιανουαρίου 22, 2008 στο 7:55 μμ

    @ ikd
    Για να βάλουν μυαλό το πεπόνι πρέπει να βρεθεί κάπου αλλού…
    Αλλά και να μην πληρώσω μέχρι να το μεταφέρει το ένα τμήμα στο άλλο θα έχει περάσει κανα 6μηνο 😛

    Καλό το αστείο με τις υποδομές hehe

  5. Ιανουαρίου 23, 2008 στο 2:54 μμ

    Ετσι ρε.Θέλεις και εξηγήσεις…
    Και εγώ τα πέρασα αυτά.Κάθε εμπόδιο σε καλό μωρέ!

  6. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 4:54 μμ

    Άσε d1af που να βρεις άκρη μ’αυτούς…Απογοήτευση σκέτη είναι αυτοί!

  7. Ιανουαρίου 24, 2008 στο 7:27 μμ

    καλό 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

