Αρχική > random > ΟΤΕδύσσεια

ΟΤΕδύσσεια

Ιανουαρίου 21, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Αποφάσισα που λέτε ο καημένος να αναβαθμίσω την γραμμή μου… Απο το 1 mbit θα πήγαινα στα «24» ή όσα μπορούσε να πιάσει η γραμμή. Ωραία παίρνω στο 134 και μου λένε θα κάνει καμιά βδομάδα.

Αυτό εγινε την προπερασμένη Τετάρτη. Την Τρίτη λοιπόν που μας πέρασε ξυπνάω και βλέπω απο τα λαμπάκια του router ότι δεν έχω net και δεν ανάβει και το λαμπάκι του dsl. Καλή φάση θα το αναβαθμίζουν (μου είχαν πει θα πάρει 3 ώρες περίπου). Επειδή εκείνη την ημέρα έδινα μάθημα έφυγα και δεν έκατσα να δω πότε θα ερχόνταν. Γυρίζω λοιπόν το απόγευμα σπίτι και βλέπω δεν έχω net ακόμα. Λέω τι στο δίαολο, αποφασίζω να πάρω στο 134 να δω τι γίνεται. Μου λένε λοιπόν ότι η αναβάθμιση έχει γίνει και να πάρω στο 121 να αναφέρω το πρόβλημα.

Ωραία… Αρχίσαμε να με στέλνει ο ένας στον άλλο… Παίρνω λοιπόν στο 121 και τους εξηγώ τι γίνεται. Μου λένε «Α! Δεν συντονίζει…». Πόσο θα πάρει να φτιαχτεί? Ε μέχρι τις 10 το βράδυ, αλλιώς 10 αύριο το πρωί. Εντάξει δεν με πειράζει σκέφτομαι, θα περιμένω… Ωραία περνάνε οι 10 τίποτα, κοιμάμει, ξυπνάω μετά τις 10 αρχίδια net είχα. Παλι τηλέφωνο, τι θα γίνει ρωτάω? Α μου λέει αυτό παίρνει 2 24ωρα εσείς αναφέρατε την βλάβη τότε. Ας τους στείλω και ενα fax στους τεχνικούς για να το επισπεύσουν… Τι να πω και εγώ το δέχομαι. Εντομεταξύ έπαιρνα διάφορα τηλέφωνα μέσα στη μέρα για να τους πιέσω λίγο και ο καθένας μου έλεγε το μακρύ του και το κοντό του για πότε θα μου το φτιάξουν…

Περνάει λοιπον η μέρα και μπαίνουμε στην Πέμπτη που μας πέρασε, δηλαδή την δεύτερη εργάσιμη… Τους παίρνω και τους λέω, επ παλικάρια τι γίνεται γιατί δεν έχω net? Ε μου λέει μια κοπελίτσα στις 6 αναφέρατε την βλάβη… Την αρχίζω εγω στο κράξιμο και την αναγκάζω να μου δώσει ένα τηλέφωνο να επικοινήσω εγώ με τους τεχνικούς, παρόλου που μου λένε ότι αυτό δεν γίνεται και δεν έχουν τηλέφωνο εκεί (μα καλά σε μπουντρουμι δουλεύουν?). Τέσπα μου δίνει το τηλέφωνο το οποίο φυσικά είναι μονίμος απασχολημένο, μάλλον θα το ξύλωσαν τα παιδιά…

Ξαναπαίρνω τηλέφωνο στις 5 γιατί ξέρω ότι στις 6 οι τεχνικοί θα σχολάνε… Μιλάω με μια κοπέλα την αρχίζω και αυτήν και επειδή δεν ήξερε τι να πεί με συνδέει επιτέλους με την υπεύθυνη (σαν να πολεμάω με τον Diablo στο ομώνυμο RPG ένιωσα). Της λέω και αυτής τα δίκαια επιχειρήματα μου και πως δεν μπορούν να με αγνωούν τόσο επιδεικτίκα είτε αυτοί (121) είτε οι τεχνικοί τους. Μου λέει υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας επειδή κάνουν πολλοί αναβαθμίσεις. Ε λοιπόν ξέρεις τι? Στην πούτσα μου… Εγώ την δουλεία μου θέλω να κάνω… Αν δεν μπορείς να ανταποκριθείς κάνε κάτι, πάρε κιάλλο προσωπικό ή ακόμα καλύτερα βάλε το υπάρχον να δουλέψει… Μου δίνει τελικά το τηλέφωνο του υπεύθυνου για τεχνικό έλεγχο να πάρω αυτόν.

Γεμάτος χαρά (σαν να πήρα το expansion του Diablo II, ετοιμάζομαι να παλέψω με τον Βaal) καλώ … Τουτ τουτ τουτ … Και ναι! Δεν έκανα λάθος στο install, απλά και αυτός το έχει κατεβασμένο… Τι ωραία… Έχω υπέρνευριάσει και αποφασίζω να πάρω πάλι στο 121. Αυτή την φορά είμαι πιο ευγενικός… Απλά τους λέω σύνδεσε με την υπεύθυνη… Δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ με τα τσουτσέκια, τους λέω έχω το save απο πριν. Τελικα το φορτώνω και της λέω καλά πλάκα κάνετε… Μου δίνετε τηλέφωνα δεν λειτουργούν, στέλνετε fax και καλά, οι τεχνικοί κοιμούνται… Τι θα κάνουμε? Ε δεν ξέρω δεν φταίμε εμείς οι τεχνικοί… Λοιπόν άκου να δεις τι θα γίνει… Θα τους πάρεις εσύ τηλέφωνο (ναι ο πλυθηντικός κόπηκε). Σνιφ σνιφ αρχίζει να μου κλαίγεται η άλλη δεν μπορώ, εγώ κάνω ότι μπορώ… Δεν έχω την δικαιοδωσία… Τέσπα γαμώ την Παναγία σας άκρη δεν βγαίναι και κλείνω…

Παρασκευή, λέω θα ξεκινήσω δραστικά…Τηλεφωνάκι και αρχίζω να τους λέω ότι θα φάνε μύνηση και θα προσφύγω στο ΙΝΚΑ. Αρχίζει να μου λέει το τσουτσέκι ότι μπορώ να κάνω έγγραφα παράπονα σε κατάστημα του ΟΤΕ… Ναι καλά έτσι δεν θα βρω δίκιο. Περιμένετε μύνηση και το κλείνω στη μάπα. Παίρνω λίγο αργότερα και μιλάω και μου λένε (σε συνενόηση με τον υπεύθυνο) κοιτάχτε να δείτε τι θα γίνει, θα σας υποβαθμίσουμε την γραμμή σε αυτή που είχα μέχρι να το κοιτάξουν οι τεχνικοί… Α ωραία, πόσο θα πάρει αυτό? Μου λένε σήμερα το βράδυ θα έχετε net, αλλιώς αύριο το πρωί (όλο έτσι λένε για να ακούσουν οι πρωινοί μάλλον). Κάτι γίνεται σκέφτομαι… Περιμένω… Περιμένω… Περιμένω….

Ξημερώνει Σάββατο, και με έχουν συνδέσει … με τα αρχίδια τους! Τηλεφωνάκι πάλι και τι μου λένε? Ότι πρέπει εγώ να δηλώσω την υποβάθμιση (ενώ μου το λέει ξεκάθαρα ο μαλάκας ότι θα το κάνει αυτός)… Λοιπόν τώρα πια πίστηκα ότι είναι όλοι clown, και το πρωί θα τα ακούσουν για τα καλά. Φυσικά όλη αυτή η περιπέτεια θα πάει σε όλα τα περιοδικά σχετικού τύπου… Και φυσικά τότε θα ασχοληθούν μαζί μου και θα πουν κύριε έγινε παρεξηγηση και τα λοιπά και τα λοιπά…

Να πεθάνουν απο την πείνα όλοι τους εκεί τα ζώα… Τα τσουτσέκια οι τεχνικοί και η υπεύθυνη που όλη μέρα ξύνει το μουνί της και δεν μπορούσε να πάρει ένα τηλέφωνο να δει αν ζουν οι τεχνικοί. Αν ήταν όμως κάνας βουλευτής ή κάνας υπουργός θα είχε internet την ίδια μέρα που το ζήτησε…

ps. Αυτή τη στιγμή συνδέομαι απο τον γείτονα που είχε την ευγενή καλοσύνη να αφήσει το ασύρματο δίκτυό του ανοικτό, να σαι καλά γιατί δεν την πάλευα άλλο, δεν έχω και λεφτά να βγω, ούτε για τσιγάρα δεν έχω (άσχετα που δεν καπνίζω)… Αν το διαβάσεις ποτέ ευχαριστώ 😛

Κατηγορίες:random Ετικέτες: , , , ,
  1. coachp
    Ιανουαρίου 21, 2008 στο 5:53 πμ

    Παρακαλώ,

    με τιμή, ο γείτονας

  2. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 8:26 πμ

    πο ρε, πραγματικά είσαι σάπιος (αλλά σ’αγαπώ) 😛

  3. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 9:19 πμ

    Πωωωωω ταλαιπωρία!! Καταλαβαίνω την αντίδρασή σου!!! Που να δεις που στον κολλητό μου που ήθελε να αλλάξει πάροχο και ο οτέ δεν ήξερε που βρίκσεται η γραμμή του και σε ποια περιχή ανήκει!!! Υπάρχουν και χειρότερα!! Καλημέρα! 😉

  4. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 10:24 πμ

    Καλά γούσταρες και εσύ.Και εγώ κάπως έτσι ήμουν όταν έβαλα dsl για πρώτη φορά.Θέλω να κάνω αναβάθμιση όμως και με ξενέρωσες τώρα..

  5. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 11:05 πμ

    κάθε δίκιο έχεις αλλά μπορείς επιτέλους να σταματήσεις να μιλάς σα λιμενεργάτης??????????? 😛

  6. Alch3M1St
    Ιανουαρίου 21, 2008 στο 12:13 μμ

    Εγώ d1af το έλυσα με τον εξής τρόπο: πήγα στο τεχνικό τμήμα του ΟΤΕ που ήταν υπεύθυνο για την γραμμή μου και τους τα είπα απο κοντά. Την επόμενη μέρα ήταν έτοιμο. (Φρόντισε να κρατήσουν τα στοιχεία της γραμμής σου γιατί αλλιώς θα το ξεχάσουν).

  7. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 2:39 μμ

    το περίεργο θα ήταν να στην έχουν κάνε την δουλειά…τι ψάχνεις κι εσύ!!!
    Σαν και μένα είσαι… 😀

  8. billbarosa
    Ιανουαρίου 21, 2008 στο 2:45 μμ

    Ellines einai kai autoi ase ta paidia na kolovaresoune…

  9. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 3:49 μμ

    @ coachp
    Να σαι καλά 😛

    @ stellouba
    Αν μπορείς βρες κάποιον με καλύτερη σύνδεση (xmf)

    @ laxanaki
    Ανοργάνοτοι….

    @ Αποστόλης
    Έβγαλα γούστα ένα πράμα… Και εγώ φανταζόμουν θα λυνόταν γρήγορα… Αλλά οι τεχνικοί είχαν άλλη άποψη…

    @ garbofanoula
    Διεκδικώ τα δικαιώματά μου, σαν τους λιμενεργάτες δηλαδή, γιαυτό βρίζω 😛

    @ Alch3M1St
    Που είναι αυτό ρε??

    @ Μanos S.
    Σε ταλαιπωρούν και σένα ??

    @ billbarosa
    Ξάδερφε με αυτή την λογική δεν πάμε μπροστα 😛

  10. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 4:09 μμ

    D1af 😛

  11. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 6:52 μμ

    πω πω φρίκη!!!Κι εγώ θα είχα φρικάρει πάρα πολύ!!!
    καλά το να αργήσουν να σου κάνουν την αναβάθμιση της ταχύτητας πάει κι έρχεται,αλλά να σε αφήνουν για μέρες χωρίς net αυτό δεν το χωνεύεις με τπτ!!!

  12. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 7:13 μμ

    @ garbofanoula
    😀

    @ salerosa
    Tελικά έζησα 😛

  13. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 8:59 μμ

    d1af μολόγα
    πόσες ενέσεις μορφίνης χτύπησες???:P

  14. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 11:29 μμ

    d1af μολόγα
    [quote πόσες ενέσεις μορφίνης χτύπησες???:P quote]

    Καραlol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆

  15. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 11:42 μμ

    Καμία, τα ναρκωτικά πάντα μακρυά μας !!!!!!!!!!!!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

