Αρχική > blogοπαίχνιδο > Tα 7 πράγματα που πάντα κουβαλάω μαζί μου

Tα 7 πράγματα που πάντα κουβαλάω μαζί μου

Ιανουαρίου 11, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Μετά απο πρόσκληση της Δηιάνειρας συμμετάσχω και εγώ στο blogοπαίχνιδο που καλούμε να πώ τα 7 πράγματα που κουβαλάω πάντα μαζί μου… Για να δούμε

1) Τα κλειδιά μου, πάνω σε ένα μπρελόκ που έχω εδώ και 7-8 χρόνια, ένα κόκκινο μπλε λουράκι για να το κρεμάς στο λαιμό (παρόλο που δεν το έκανα ποτέ γιατί το θεωρώ μέγιστη καγκουριά) που τώρα πια έχει ξεραφτεί λιιιιιιίγο, αλλά εγώ δεν λέω να το αποχωριστώ παρα τις προσπάθεις της κακιάς Στέλλας που μου λέει ότι είναι κακάσχημο (αχ και να το βλεπες στα νιάτα του)

2) Το mp3 player μου, έχω αναφερθεί σε αυτό σε άλλο post, απλά δεν μπορώ να πάω σε απόσταση μεγαλύτερη των 5 λεπτών χωρίς αυτό, ο διάδρομος στο γυμναστήριο δεν παλεύεται χωρίς αυτό, αν και έχω να πάω καιρό gym ( είμαι τραυματίας 😛 )

3) Tο κινητό μου. Δεν είμαι ιδιαίτερα gadgetάκιας, βασικά τα κινητά μου την ψιλοσπάνε, ειδικά αυτά με της παναγιάς τα μάτια πάνω, που φορτώνουν και mp3 οι κάγκουρες και ακούνε μέσα στο λεωφορείο. To δικό μου είναι πολύ απλό, αλλα και για την δυνατότα επικοινωνίας που προσφέρουν δεν τρελαίνομαι, απλά έχει πάνω ρολόι και θέλω πάντα να έχω αίσθηση του χρόνου, χωρίς όμως να φοράω ρολόι.

4) Το πορτοφόλι μου. Ένα γαμάτο billabong μαύρο-γκρι με μιά νυχτερίδα πάνω, έχω μέσα ταυτότητα, πασο κτλ. και άπειρες κάρτες και μικρά αναμνηστικά όπως εισητήρια metro από το Παρίσι, κάρτες απο τα Subway, κάρτα για τα Odeon και άλλα πολλά

5) Το liposan μου, για να ενυδατώνω τα μεγάλα σαρκώδη χείλη μου (αν ήμουν γυναίκα θα ήμουν και η πρώτη πίπα, βασικά ακόμα μπορώ να γίνω 😛 )

6) Aποσμητικό με Axe με άρωμα Africa, εννοείται για να πέφτουν οι γκόμενες (άμα ακούνε και Βισαρίωνας πάει τελείωσε…)

7) Τον κύβο του Rubik γιατί είναι και γαμώ τα παιχνίδια, άμα είσαι με παρέα και κάποιος πρίζει του τον δίνεις να τον λύσει και σταματάει να μιλάει. Επίσης αν η παρέα είναι βαρετή μπορείς να τον λύσεις για να περάσει η ώρα και γενικά να απασχολείσαι με κάτι. Επίσης οι χαζές γκαρσόνες τον κοιτάνε με μεγάλη περιέργεια 😛

Αυτά είνα τα πράγματα που κουβαλάω πάντα μαζί μου, βασικα τα 2 τελευταία τα κουβαλάω όταν έχω τσάντα μαζί μου για να έχω κάπου να τα φυλάξω.

Προσκαλώ σε αυτό το παιχνίδι την Στέλλα, γιατί ξέρω ότι τα δικά της πράγματα είναι πάρα πολύ όμορφα και ενδιαφέροντα. Επίσης προσκαλώ τη Fira, το astropeleki και την Garbofanoula

  1. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 6:23 μμ

    Αυτό με την πίπα το πιστεύεις;;; 😆

  2. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 6:29 μμ

    Τι εννοείς ? 😛
    Ότι τα χείλη μου είναι τέλεια είναι 😛

  3. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 6:39 μμ

    όχι αυτό…ότι προλαβαίνεις να αρχίσεις να παίρνεις εννοούσα… 🙂
    Το σκέφτεσαι;;;

  4. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 6:41 μμ

    όχι 😛 hehe γιατί τόσο ενδιαφέρον ? 😛 😛 😛 😛

  5. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 7:58 μμ

    χεχεχεχεχε τι πίνεις και δε μας δίνεις;;;;;; 😆

    Θα ετοιμάσω και τα δικάμου 7 πράγματα που δεν αποχωρίζομαι… Θενκς για την πρόσκληση καλέ μου d1af 😀

  6. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 8:28 μμ

    1) Αυτό το μπρελόκ δεν το’ χω πετάξει ακόμα την ώρα που κοιμάσαι, γιατί σκέφτομαι το δράμα που θα ζήσεις μετά. Όταν κάνω πως πάω να το πετάξω είναι για να σε βασανίζω και θέλω να το βλέπεις.

    2) Σιγά μην δεν πας στο γυμναστήριο επειδή είσαι τραυματίας, υπάρχει βαθύτερος λόγος… (βαρεμάρα το λένε)

    3)Ξέχασες να πεις πόσο ανθεκτικό είναι.

    4)Μόνο κάρτες ΟΝΤΕΟΝ έχεις μέσα? Καμιά φωτογραφία, τίποτα???

    5) Δεν θα ξεχάσω ποτέ το σχόλιό σου όταν σε πρωτογνώρισα: «Τα χείλη σου είναι μικρότερα»

    6)The AXE effect! Δεν μας χέζεις? :p

    7) Είσαι τίγκα έμπειρος ρε παιδί μου.

  7. Ιανουαρίου 12, 2008 στο 1:12 πμ

    Αυτον τον κυβο του Rubik τον έκανα δώρο στον άντρα για να κόψει το κάπνισμα!! Τι λες θα έχει αποτέλεσμα??? 😛 MP3…MUST!! Δεν παλευεται κάθε μέρα το πέρα δώθε με λεωφορεία και μετρο χωρις μουσική!!! Θα γράψω και τα δικά μου!!! Μαζί με μια ακόμα προσκληση που σου χρωστάω….(μπορεί να αργώ….αλλά δεν ξεχνάω)!!

  8. Ιανουαρίου 12, 2008 στο 2:16 πμ

    ΕΝΑ ΚΥΒΟ ΚΑΠΟΙΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

  9. Ιανουαρίου 12, 2008 στο 3:29 πμ

    @ astropeleki
    Περιμένω 😀

    @ fira
    Περιμένω και τα δικά σου, που είναι και χρωστούμενα 😛
    Λες ο κύβος να κόβει και το κάπνισμα? Εγώ πάντως τον λύνω σε 2-3 λεπτά, αυτός σε πόση ώρα κάνει ένα τσιγάρο? Δεν δοκίμαζες με αυτοκόλλητα nicoret ? 😛

    @ Δηιάνειρα
    Εσύ γιατί τον θέλεις? Μιλάνε πολύ οι δίπλα σου?

  10. Ιανουαρίου 12, 2008 στο 3:31 πμ

    @ stellouba (γιατί εσύ είσαι μια κατηγορία μόνη σου 😛 )
    1) Δεν το κάνεις γιατί απλά ξέρεις ότι θα πεθάνεις
    2) Μπλα! 1 χρόνο τώρα απο τραυματισμό σε τραυματισμό παω
    4) Εντάξει έχω και φωτογραφία απο μια γκόμενα μέσα 😛
    5) Κακά τα ψέματα!
    6) Αφού το χεις δει να λειτουργεί, πάνω σου :**
    7) Xύνω εμπειρία ένα πράμα!

  11. Ιανουαρίου 12, 2008 στο 11:24 πμ

    AXAXXAXAXAXXA tha antapokrithw ki egw loipon !

  12. xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Ιανουαρίου 12, 2008 στο 1:54 μμ

    Emena den me kaleses sto paixnidi…..

    Kala kala…..

    Esi tha xaseis , giati apla kouvalaw pramata kai thamata mazi mou….

    Thimwsa….

    alitheia

  13. Ιανουαρίου 13, 2008 στο 11:07 πμ

    Πλάκα κάνεις??? Σε δυο τρία λεπτά?? Πόσα χρόνια πρέπει να παλέυω για να το καταφέρω αυτό?? ΑΔΥΝΑΤΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!! Χμμμμ…. Αυτοκόλλητα nicoret!! Πως λειτουργούν αυτά? Να του τα κολλάω κρυφά? 😛

  14. Ιανουαρίου 13, 2008 στο 4:12 μμ

    @ xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Σε καλώ τώρα, άντε περιμένω 😛

    @ fira
    Ρε δεν είναι τίποτα δύσκολο, μια απλή μέθοδος είναι… 2 ώρες μου πήρε να την μάθω και μετά απλά βελτίωνα τον χρόνο
    Ναι κρυφά ενώ κοιμάτε 😛

  15. Ιανουαρίου 13, 2008 στο 8:42 μμ

    Liposan?Την παλεύεις;

  16. Ιανουαρίου 13, 2008 στο 9:17 μμ

    @ Αποστόλης
    Χαχα, χωρίς Liposan δεν την παλεύω, σε φάση ματώνουν τα χείλη μου…

  17. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 6:59 μμ

    Αυτό με το liposan όλα τα λεφτά!!!
    Όσο για το κινητό που λες , επειδή δεν έχω mp3 player χρησιμοποιώ το κινητό μου για να ακούω μουσική,ακουστικά στα αυτιά….και super!!μόνο μπαταρία να’χω!!

  18. Ιανουαρίου 21, 2008 στο 7:12 μμ

    2 σε 1 φάση 😛
    Aν κάνεις λίστα γράφτο 2 φορές hehe

  19. Ιανουαρίου 22, 2008 στο 12:59 μμ

    Καλό… Προσωπικά κουβαλάω πάντα:
    1. Κινητό με ενσωματωμένο mp3 player (δε μπορώ να κάνω βήμα χωρίς αυτό, νιώθω ανασφάλεια :p)
    2. Ατζέντα (με τέτοιο καθημερινό πήξιμο που να τα θυμάσαι όλα; :/ )
    3. Επίσης Liposan (είτε από πολύ κρύο, είτε από πολύ ζέστη γίνονται σκατά και ξαφνικά αρχίζει η αιματοχυσία)
    4. Στυλό σε όλα τα χρώματα (σημειώνω που σημειώνω όλη την ώρα, να μην έχουν και μια πιο χαρούμενη νότα; 🙂 )
    5. Κλειδιά (γιατί το να κοιμηθώ με την γάτα της κυρά-Λένης στο μπαλκόνι δεν μου ακούγεται καθόλου καλή ιδέα)
    6. Πορτοφόλι (εφοδιασμένο με όλα τα απαραίτητα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστείς τι)
    7. Τσιγράρα (και κατά συνέπεια αναπτήρες! Οι κακές συνήθειες δεν κόβονται εύκολα)

  20. Angelo_24
    Μαΐου 4, 2008 στο 8:01 μμ

    εγω ενα πραγμα θα πω για τον κυβο rubik!….εχει βγει και σε μπρελοκ! και το εχω και εγω μαζι μου. και εχεις δικιο για τους διπλανους, το παιρνουν και ξεχνανε ακομα το τσιγάρο τους 😉

  1. Ιανουαρίου 12, 2008 στο 1:29 μμ

Σχολιάστε

