Αρχική > Σκέψεις, random > Ένα burberry τη μέρα το γιατρό τον κάνει πέρα

Ένα burberry τη μέρα το γιατρό τον κάνει πέρα

Ιανουαρίου 8, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Δεν ξέρω γιατί, αλλά όποτε βλέπω στο δρόμο κάποιον να φοράει κάτι burberry αλλάζει η διάθεσή μου… Συνήθως προς το πιο χαρούμενο, ίσως επειδή μου φέρνει στο μυαλό τη λέξη μπαρμπούνι που είναι μια πολύ αστεία ιστορία για μένα καθως επίσης μου φαίνεται πολύ αστείο το σχέδιο της εταιρίας που πάνω σε αυτό στηρίζονται όλα της τα προϊόντα. Πρόσφατα είδα έναν σκύλο να φοράει ένα ρούχο για να μην κρυώνει και ναι! Ήταν burberry… Αλλά ο σκύλος δεν είχε καθόλου τρόπους, γιατί πήγε και κατούρησε ένα περίπτερο

Το αγαπημένο μου ρούχο είναι ένα παλτό όλο στο χρώμα-μοτίβο της εταιρίας που φόραγε η Charlotte σε ένα επεισόδιο του Sex & the City (btw γαμώ τις σειρές και σύντομα βγαίνει και ταινία,trailer εδώ,η Carrie είναι πρότυπο σύγχρονης γυναίκας σε όποιον δεν αρέσει είναι πούστης)

  1. Ιανουαρίου 8, 2008 στο 9:43 μμ

    δε την πάω ιδιαίτερα την εν λόγω εταιρία..

  2. Ιανουαρίου 8, 2008 στο 9:54 μμ

    Γιατί τι σου χει κάνει?

  3. Ιανουαρίου 8, 2008 στο 10:42 μμ

    Σαν τραπεζομάντηλο είναι το σχέδιο της εταιρίας.

  4. Ιανουαρίου 8, 2008 στο 10:43 μμ

    Δε ξέρω..δε μου αρέσει απλά 🙂

  5. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 2:46 πμ

    @ Αποστόλης
    χαχα ναι 😛

    @ Δηιάνειρα
    Έλα τώρα το παλτό της Charlotte θα το φόραγες 😛

  6. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 2:37 μμ

    Δείτε και το δικό μας χώσιμο για τα Burberry στο blog μας!

  7. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 2:43 μμ

    @ sugardad
    Mα εμένα δεν είναι (ολοκληρωτικό) χώσιμο 😛

  8. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 3:17 μμ

    απλά μου τη δίνει το «χαρακτηριστικο» ύφος του..

  9. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 3:49 μμ

    βασικά το συγκεκριμένο μοτίβο δεν το πάω μία, γιατί είναι το σήμα κατατεθέν και μεγάλη αγάπη του δημοσίου υπαλλήλου (άντε και τησ Νατάσσας Θεοδωρίδου). Προτιμώ αγαπητέ τη σειρά του Christofer Bailey για τη φίρμα που δεν έχει φάτσα κάρτα το καρό, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι δεν το έχει και καθόλου. Αυτά τα λίγα από μένα.
    Επίσης έχω να πω πως κάποια εδώ πέρα ζει μέγα δράμα 🙂

  10. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 4:14 μμ

    Eσυ?? 😛

  11. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 10:55 μμ

    Εγώ πλέον γελάω με αυτούς που φορούν το Μπαρμπέρικο logo.
    Ειδικά με αυτούς που όλο το ένδυμα ή αξεσουάρ είναι χρώματος μπεζ με ρίγες. Μπορεί πριν δυο χρόνια να ήταν ωραίο και πρωτότυπο αλλά από τη στιγμή που έγινε «ένδειξη» πλούτου (με αμέτρητες απομιμήσεις) το θεωρώ τραγελαφικό. 🙂

  12. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 11:48 μμ

    γούστα είναι αυτά, τα σχέδια μου αρέσουν αλλά δεν ξετρελλαίνομαι κιόλας…

  13. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 1:00 πμ

    @ pavlosevil
    Έχει καταντήσει πια επιδημία!!! Φοράνε και στο Ηράκλειο burberry ? 😛

    @ Daisy
    Χαριτωμένο είναι μωρέ 😛

  14. xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Ιανουαρίου 10, 2008 στο 1:02 πμ

    Αχ αυτό το παλτουδάκι βγαίνει και για γατάκια ???
    Αλλά και να μη βγαίνει, δεν με νοιάζει και πολύ (κοινώς χέστηκα-με το παρδόν), γιατί εγώ στη Μαρίκα μου θα πάρω γατοσπιτάκι LV – το έχει πάρει και ο πάτερ της ενορίας μας, για το δικό του γατάκι και είναι πολύ ευχαριστημένος.

  15. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 8:49 πμ

    Όπως θα γνωρίζεις, στην επαρχία η προβολή του νεοπλουτισμού ή του ‘‘φαίνεσθαι νεόπλουτος’’ εξαπλώνεται σαφώς πιο γρήγορα και με πολύ…χειρότερο τρόπο.

  16. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 8:51 πμ

    Δε μου αρέσουννννν, αυτό το καρό τσ τσ τσ… Αλλά έχουν πολύ ωραία αρώματα!! χιχιχιχιχι!! Καλημέρα!! 🙂

  17. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 12:07 μμ

    Έχω καροτσάκι λαϊκής μπέρμπερυ….ενδιαφέρεσαι;;; 🙂

  18. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 3:42 μμ

    @ xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    ναι αλλά burberry > LV , η Μαρίκα θα στεναχωρηθεί

    @ Pavlosevil
    Γενικά στην επαρχεία όλα είναι σε υπερβολικό βαθμό (βλέπε καγκουριά)

    @ laxanaki
    Καλημέρα και σε σένα. Τι μυρωδιά έχουν τα αρώματα ? Καρό-το ? 😛

    @ Manos S.
    Στο κολωνακι πάτε λαϊκή ??

  19. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 12:04 πμ

    Μπαρμπουνι σου θυμίζει??? Εμένα πάλι μου θυμίζει τη θρυλική ατάκα του ελληνικού κινηματογράφου «Στάχτη και μπούρμεριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!» χιχιχι!! 😛

  20. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 12:05 πμ

    μπούρμπερι*

  21. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 12:05 πμ

    @ fira
    xaxaxa δεν βλέπω ποτέ ελληνικό κινηματογράφο, άρα δεν ξέρω την ατάκα, αλλά μπορώ να πώ ότι είναι εντελώς γελεία 😛

  22. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 12:30 πμ

    Δηλαδή θες να μου πεις πως δεν πως δεν έχεις δει ποτέ ταινία της Finos Films?? Mε δουλεύεις?? Και με τι μεγάλωσες καμάρι μου?? Με matrix??? 😛 Εμείς δεν νομίζω να είχαμε αφήσει καμία ελληνική ταινία στα «νιάτα» μας που να μην την είχαμε δει πάνω από 3 φορές!!! 😛 Boυτσάς, Παπαμιχαήλ, Βεγγος, Βουγιουκλάκη, Παπαγιαννόπουλος, Βλαχοπούλου, Κωσταντάρας και δεν συμμαζεύεται!! χιχι!! μαλώναμε ποιός θα κάτσει πιο κοντά στην τηλεόραση… να μην χάσουμε σκηνή!!

  23. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 1:02 πμ

    @ fira
    Παναγία μου!! Δεν μπορείς να πείς ότι μεγάλωσα με matrix, αλλά αυτά μου αρέσουν 😛

  24. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 1:25 μμ

    Το δα το burberry μου και για σήμερα, στα 2 λεπτά που μου πήρε να πάω και να γυρίσω απο το φαρμακείο

  25. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 10:03 μμ

    Εγώ πάντως το Μπερμπεράκι μου το είδα προχθές σε κάλυμα καθίσματος Ταξί !!! Αυτά μόνο στο δημοκρατικό Ηράκλειο συμβαίνουν…

  26. Ιανουαρίου 12, 2008 στο 3:25 πμ

    @ sugardad
    Εντάξει απλά με πόρωσες τέρμα! Ανυπομονώ να το δω απο κοντά! Θα βάλω να το αναζητούν!

  27. ανωνυμη
    Ιανουαρίου 12, 2008 στο 8:37 μμ

    E οχι και προτυπο γυναικας η νυμφομανης! Εννοειται πως η ξανθια διανοουμενη της παρεας ειναι η καλυτερη!

  28. Ιανουαρίου 13, 2008 στο 2:36 πμ

    Ας το βγάλουν και σε καπότα (για το τιμόνι βρε)! Εκεί να δεις για πότε θα το αγοράσουν τα κοριτσιούδια…

  29. Ιανουαρίου 13, 2008 στο 4:14 μμ

    @ Ανώνυμη
    Βάλε όνομα να ξέρουμε και που μιλάμε 😛
    Ναι πρότυπο είναι γιατί δεν δίνει λογαριασμό σε κανένα και είναι ανεξάρτητη!

    @ pavlosevil
    Χαχαχαχα μεγάλη σκέψη!!!!

  30. Ιανουαρίου 13, 2008 στο 4:15 μμ

    Χτες btw πήρα την δόση μου απο ένα μωράκι που φόραγε ένα μπλουζάκι και στους αγκώνες και στα γόνατα είχε κάλυμα burberry!!

  31. Ιανουαρίου 17, 2008 στο 11:01 μμ

    χμ..δεν τρελαίνομαι τόσο για την εν λόγω εταιρία.Δεν έχω πάρει τπτ βέβαια με το συγκεκριμένο σχέδιο αλλά θέλω να πάρω μια ομπρέλα έτσι 😛 !!!

  32. Ιανουαρίου 17, 2008 στο 11:13 μμ

    @σαλεροσα
    ακόμα τη κλαίω τη δική μου…όπως και όλες της προηγούμενες, ούτε θυμάμαι πού αλλά ούτε και πότε την έχασα. Πάντως ήταν ωραία, γιατί δεν ήταν το κλασσικό μοτίβο με το καρό, αλλά μπλε με καρό πολύ διακριτικό. Ωραία ομπρέλα…αλλά σαν όλες τισ άλλες χάθηκε κ αυτή ;P

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

