Cybercandy

Ιανουαρίου 6, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Όταν πρίν από δύο χρόνια, επισκεύτηκα το Λονδίνο, ήμουν αποφασισμένη να μην κάνω τα ίδια λάθη που είχα κάνει προηγούμενες φορές που είχα επισκευθεί τη πόλη αυτή. Κατάλαβα, πως το βασικό μου λάθος ήταν η έλλειψη οργάνωσης (τί οργάνωση να έχεις όταν την τελευταία φορά που είχα πάει ήμουν 12 θα μου πεις…). Όπως και να’ χει, αυτή τη φορά είχα αποφασίσει να οργανωθώ και να εξερευνήσω όσο μεγαλύτερο μέρος της πόλης μπορούσα. Σε αυτό το ταξίδι, διαπίστωσα και κάτι που πλέον αποτελεί πεποίθησή μου: Αν δεν περπατήσεις μία πόλη, δεν την ανακαλύπτεις ουσιαστικά, γιατί είναι διαφορετικό να πηγαίνεις από τη μία περιοχή στην άλλη με τα πόδια και να συνδέεις μέρη μεταξύ τους και άλλο να μπαίνεις στο μετρό και να πηγαίνεις και απλά να μην ξέρεις πως έφτασες ως εκεί ή ποσο μακρυά είναι από της άλλες περιοχές. Φυσικά μιλάω σε για λογικές αποστάσεις. Αυτό είναι το πρώτο απο μία σειρά posts στα οποία θα σας μιλήσω για μέρη που επισκεύθηκα στο Λονδίνο και μου άρεσαν. Ίσως να ακολουθήσουν και μέρη από της άλλες πόλεις που έχω επισκευθεί…θα δούμε.

Μία από της ωραιότερες και πιό ζωντανές περιοχές του Λονδίνου, είναι το Covent Garden, γεμάτο με θέατρα, καλά εστιατόρια, night clubs και pubs, αλλά και πολλά και ωραία καταστήματα. Αυτό που εγώ ξεχωρίζω όμως από εκείνη την περιοχή, είναι το Cybercandy. Δεν έχω δει πιό όμορφο κατάστημα στη ζωή μου. Πρόκειται για ένα καραμελάδικο, που φέρνει γλυκάκια και σοκολάτες από όλο το κόσμο! Όλων των ειδών τα γλυκάκια από καραμέλες, τσίχλες, σοκολάτες, μέντες για τα νρομερά στόματα και ότι άλλο μπορεί  να φανταστεί κανείς με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη από την Ιαπωνία, Αυστραλία, Γαλλία και πολλές άλλες χώρες του κόσμου, συναντώνται σ΄αυτό το μέρος. Εκπληκτική είναι και η μεγάλη ποικιλία από σοκολάτες τις Cadbury που μπορεί να συναντήσει κανείς εκεί, διότι η εταιρία αυτή ως πολυεθνική, έχει παραρτήματα σε διάφορες χώρες. Σε κάθε χώρα εκτός από τις κλασσικές Cadbury (Dairy Milk κλασσική, με ξηρούς καρπούς και σταφίδες, με ολόκληρα φουντούκια κ.ο.κ.) κυκλοφορούν και κάποιες παραλλαγές μοναδικές. Τόσες πολλές και διαφορετικές δεν είχε ούτε το ίδιο το εργοστάσιο (το οποίο επισκεύθηκα αργότερα)!!!  

 Ακολουθεί μία λίστα με τα αγαπημένα μου προϊόντα απ’ αυτό το κατάστημα (λίγα απ’αυτά που αγόρασα συνολικά μετά από 2 (!!) επισκέψεις μου σ’αυτό.

1. Cadbury Dairy Milk Black Forest

Μία αντισυμβατική Dairy Milk που μας έρχεται από την Αυστραλία στην οποία και κυκλοφορεί αποκλειστικά. Είναι ότι καλύτερο έχω φάει στη ζωή μου με κομμάτια από chocholate cookie kai cherry gelly. Η συσκευασία των 250 γραμμαρίων (η γίγας) είναι αυτή που συνιστώ.

2. Οι σοκολάτες Wonka, των οποίων τα δικαιώματα πήρε η Nestle (οι χειρότερες σοκολάτες που έχω φάει στη ζωή μου), αλλά μόνο από το όνομά τους είναι μαγευτικές. Οι πιό παράξενες κατασκευές από σοκολάτα που έχω δει ποτέ (οπως chocolate doughnut με σοκολάτα και χρωματιστά μπισμπιρίκια από πάνω).

3. Η γιαπωνέζικη Kit Kat με κρασί (κόκκινο πάντα) από διάσημο Γιαπωνέζο chef (την ιστορία με τους γιαπωνέζους θα τη πίασω άλλη φορά!) αλλά και αυτή με μαύρη σοκολάτα και πορτοκάλι (τουλάχιστον κάτι πιό normal), αλλά και το chuncky με vanilla funge (που απλά γαμούσε) και αυτό με την κανέλλα και σοκολάτα γάλακτος από πάνω. Αυτό με το φυστικοβούτυρο δεν με ενθουσίασε.

4. Το γιαπωνέζικο γλειφιτζούρι Hello Kitty που το βουτάς στα μπισμπιρίκια που κάνουν ποπ-ποπ στο στόμα (εγώ όταν ήμουν μικρή έτρωγα την πατούσα με γεύση cola, αν σας θυμίζει κάτι).

5. Οι Altoid Mints με γεύση κανέλλα. Οι καλύτερες μέντες που έχω φάει.

6. Το καλύτερο απ’ όλα είνα τα soft drinks που υπήρχαν σ’ αυτό το κατάστημα προέρχονταν επίσης απ’ όλο το κόσμο. Τα καλύτερα μου είναι: Diet coke dark cherry & vanilla, Tab (κάτι σαν την coca cola light, το οποίο είχε κυκλοφορήσει στην αμερική πολύ πριν απ’αυτήν και κυκλοφορεί ακόμα, αλλά λόγω την κυκλοφορίας της coca-cola light στις υπόλοιπες χώρες εξ αρχής δεν κυκλοφόρησε), Dr. Pepper’s cherry and vanilla light, diet coke with lemon και με lime (γλυκολέμονο). Γενικά όλες οι παραλλαγές της Coca-cola light.

7. Τα δημητριακά Lucky Charms με γεύση βατόμουρο, φτιαγμένα από βρώμη με κομματάκια αποξηραμένων Marshallmallows. Απλά με το γάλα είναι τέλεια! Κυκλοφορούν σκέτα, αλλά και με σοκολάτα από την εταιρία General Mills.

8. Οι Ιρλανδέζικες Mars light (με 55% λίγότερο λίπος παρακαλώ!) που για κακή μου τύχη ήταν ληγμένες και αναγκάστηκα να τις αλλάξω 😥

Αυτά ήταν πάνω-κάτω τα αγαπημένα μου, αν και πήρα πολλά περισσότερα πράγματα απ’ αυτά που γράφω και υπάρχουν εκεί άπειρα σε σχέση μ’αυτά που πήρα. Ελπίζω να σα γλύκανε προσωρινά το post μου. 😛

  1. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 1:22 πμ

    α στο καλο με λιγουρέψατε νυχτιάτικα

  2. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 1:52 πμ

    @ garbofanoula
    Εγώ τι να πω που είμαι στο σπίτι της στην Κρήτη και ήμουν περιτρυγιρισμένος απο ΟΛΑ αυτά και δεν με άφηνε να φάω λέει γιατί τα τρώω γρήγορα και δεν απολαμβάνω την γεύση και θα της τα φάω λέει και μετά θα παχύνω… Αλλά δεν ξέρει τι έκανα όσο αυτή έλειπε 😛

  3. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 10:42 πμ

    xaxaxaaxxa
    κακόμοιρο παιδι τι τραβάς κι εσυ

  4. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 2:30 μμ

    εμ είδες ? 😛

  1. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 2:42 πμ

Σχολιάστε

