Αρχική > funny, random > Ψιλικατζίδες-παπαγάλοι

Ψιλικατζίδες-παπαγάλοι

Ιανουαρίου 6, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Κάμια φορά όταν γυρνάω απο το μετρό σπίτι μου σταματάω σε ένα ψιλικατζίδικο που είναι στο δρόμο μου για να πάρω μια coca cola. Το ψυγείο είναι έξω απο το μαγαζί, παίρνω το αναψυκτικό και μπαίνω μέσα συνήθως με τα ακουστικά στα αυτιά.

Τα βγάζω και λέω γεια σας… Γεια σας μου απαντάνε… Αν πω καλημέρα θα μου πουν καλημέρα, αν πω καλησπέρα το ίδιο! Μετά πάλι καλά μου λένε πόσο κάνει αυτό που πήρα, αν και νομίζω πως αν δεν μίλαγα δεν θα μου λέγανε 😛 E και στο τέλος αφού πληρώσω λέω ευχαριστώ και μου απαντάνε ευχαριστώ, αν βέβαια πω ευχαριστώ πολύ θα πουν το ίδιο… Αυτό γίνεται είτε είναι ένας άντρας στο ταμείο, είτε μια γυναίκα… Σαν παπαγαλάκια!

Λέτε να τους έχουν απαγάγει εξωγήινοι και να τους έχουν επαναπρογραμματίσει?? Δεν ξέρω αλλα μου φαίνεται πολύ αστείο το σκηνικό, δεν μπορώ να πω ότι είναι αγενείς … Δεν ξέρω αλλά κάτι τέτοια άτομα θα ήταν άνετα χαρακτήρες σε ταινία μου 😀

Κατηγορίες:funny, random Ετικέτες: , , ,
  1. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 10:44 πμ

    δεν ξέρω πάντως η δική μας η ψιλικατζού σε πρήζει με την καλή έννοια.
    Φτάνω στη πόρτα όταν φεύγω κι ακόμα ακόυω: Ευχαριστώ αγάπη μου, να σαι καλά χαρά μου, καλημέρα ψυχή μου!!
    Δεν λεω το χαίρομαι αλλά κάθε φορά καμπανίζουν τα αυτιά μου απο τη φωνή της

  2. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 12:27 μμ

    πες τους σήμερα που θα πας, πως είσαι εσύ εξωγήινος…να δούμε ΤΙ θα πουν αυτοί…αν σου πουν όχι θα είναι ψέματα ίσως… 😀

  3. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 2:32 μμ

    @ garbofanoula
    Αυτοί είναι χειρότεροι, γιατί συνήθως τα λένε απλά για να τα πουν δεν τα εννοούν!

    @ Manos S.
    Έδωσες μεγάλη ιδέα, αλλά ίσως έτσι κινδυνέψω, περισσότερο κ απο τον Γρηγόρη 😛

  4. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 4:24 μμ

    χααχααχχαχαχαχα
    οχι μωρέ καλή ειναι τουτη…
    απλά απ’οτι εχς καταλαβει τη περισσότερη μέρα ειναι μονη της οποτε σου λέει… κάτσε να πούμε καμιά καλη κουβέντα

  5. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 6:11 μμ

    θα έκανα κι εγώ αντίστοιχο δραμινό σχόλιο, αλλά θα περιοριστώ σ’ αυτό
    ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ!

  6. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 7:10 μμ

    @ garbofanoula
    Να πάρει μια τηλεόραση 😛

    @ stellouba
    Ψιλικατζίδικο είναι, xmf!

  7. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 7:11 μμ

    Mε πληροφορήσανε ότι η κόρη του ψιλικατζή έχει πολύ μεγάλα βυζιά! Ύποπτο αυτό!!

  8. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 11:23 μμ

    d1af exei! 😛

  9. Ιανουαρίου 8, 2008 στο 1:11 πμ

    sature (xmf)

  10. xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Ιανουαρίου 10, 2008 στο 1:36 πμ

    Πάντως ο καλύτερος περιπτεράς βρίσκεται στην Αστόρια – όχι της Αμερικής- αλλά του Ηρακλείου και είναι κοντός, καράβλαχος, κουτοπόνηρος, αλάνι αλλά και άντρας βαρύς και ασήκωτος και όποτε δεν έχει τι να κάνει ρίχνει κανά βλέφαρο στα τσοντοπεριοδικά που πουλάει…
    Για να ξέρει τι δίνει στον πελάτη…

  11. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 3:45 μμ

    Παλικάρι!! Όταν έρθω απο εκεί θα ψωνίσω!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

