Αρχική > Κουζίνα-Γεύσεις, shopping > Είναι βάλσαμο….

Είναι βάλσαμο….

Ιανουαρίου 6, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Το αναψυκτικό αυτό της Dr. Pepper έχει μία από της πιό τέλειες γεύσης που έχω δοκιμάσει σε αναψυκτικό και θυμίζει το black cherry vanilla, το αντίστοιχο της coca-cola light (που βγαίνει και σε κανονική). Η εταιρία ανήκει στον κολοσσό  Cadbury Schweppes Americas Beverages και ιδρύθηκε το 1885 (καλή φάση).  Τόσα χρόνια κι ακόμα να τη φέρει κάποιος στην Ελλάδα. Εδώ θα εκφράσω και το παράπονό μου, ότι η Cadbury Hellas S.A. επειδή έχει φέρει όλες αυτές τις Trident και τις Halls και όλα τα άλλα τσιχλοειδή, αλλά και τη σοκολάτα σε ρόφημα, δεν ασχολείται καθόλου με την προώθηση, για να μην πω ούτε καν φέρνει τα περισσότερα είδη από τις σοκολάτες της Cadbury. Η καλύτερη που κατάφερα να βρω μιά μέρα σ’ ένα περίπτερο στο Κολωνάκι ήταν η Dairy Milk με Shortbread biscuit. 😦

  1. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 1:49 πμ

    Μην στεναχωριέσαι μικρο μου Στελλι, μια μέρα θα στις φέρω εγώ τις σοκολάτες :*

  2. xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Ιανουαρίου 10, 2008 στο 1:11 πμ

    Θέλω να δηλώσω τα εξής :

    Η φίλη μου ( η Στέλλα δηλαδή) το έχει αφήσει εντελώς….

    Και μη σας ξεγελάει που μιλάει όλο για σοκολάτες και γλυκάκια και τέτοια…
    Όυτε που τα έχει δοκιμάσει ποτέ…
    Τα κάνει google και μετά πουλάει μούρη…

    Στα super market που ξημεροβραδιάζεται όλο κάτι βιολογικές ριζογκοφρέτες μπανίζει….

  3. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 3:46 μμ

    Εντάξει δεν ήθελα να το πώ εγώ επειδή είναι κοπέλα μου, αλλά εσύ την ξεσκέπασες!
    Όντως έτσι είναι τρώει μόνο βιολογικές γκοφρέτες!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

