Αρχική > funny, random, tv > Συγνώμη Γρηγόρη Αρναούτογλου

Συγνώμη Γρηγόρη Αρναούτογλου

Ιανουαρίου 4, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Χτες εκεί που καθόμουνα χτυπάει το κινητό μου… Ήταν η κυρία που είναι υπεύθυνη για το κοινό στο Πάμε Πακέτο που πάω. Αφού μου εύχεται καλή χρονιά κτλ. αρχίζει να μου λέει αν όντως μοιάζει με τη Σοφία Βογιατζάκη όπως είχα πει! Wow, λέω που το θυμάτε, τέσπα της εξηγώ ότι η ομοιότητα είναι στη συμπεριφορά, έστω και αν αυτή είναι λίγο πιο κακή 😛 hehe. Μετά αρχίζει να μου εξηγεί για ποιο λόγο πληρωνόμαστε μετά από κανα μήνα και πως τελικά δεν είχε να κάνει με τις διαφημιστικές εταιρίες όπως νόμιζα, αλλά είναι περισσότερο λογιστικό το θέμα… Ωραία όλα αυτά αλλά γιατί μου τα λέει, και μάλιστα τώρα?

Γιατί πολύ απλά οι ρεπόρτερ του Πάμε Πακέτο είχαν βρει το post που έχω κάνει για το πακέτο στο blog (καλά λέει η Βίκυ Χατζηβασιλείου ότι έχει την καλύτερη ομάδα 😛 ) !!! Μου λέει κιόλας τα παιδιά με ρωτάγανε να τους πω ποιός είσαι (αυτή με κατάλαβε απο εκεί που γράφω για τις δυο φίλες μου που αργούν πάντα, αχ με κάψατε 😛 ) και λέω εγώ τι θέλουν να με σκοτώσουν? Όχι λέει γιατί και εγώ όπως βλέπεις σου μιλάω πολύ φιλικά ούτε σε κράζω ούτε σε επιπλήττω ούτε τίποτα. Όντως έτσι ήταν, αλλά τώρα εγώ σκέφτομαι, να πάω να πάρω τα χρήματα για το τελευταίο γύρισμα ή όχι ? 😛 (Btw για το πρώτο γύρισμα πληρώθηκα κανονικά με απόδειξη και όλα τα σχετικά)

Και λέω εγώ τώρα… Φαντάσου μια μέρα να βαρέσει το κινητό μου και να ακολουθήσει ο παρακάτω διάλογος:

Εγω: Παρακαλώ?

Φωνή: Γεια σου Βασίλη, ο Γρηγόρης είμαι

Εγω: Έλα ρε μαλάκα σερίφη, γιατί άλλαξες τη φωνή σου ρε πρεζάκια?

Φωνή: Δεν κατάλαβες Βασίλη, δεν είμαι αυτός ο Γρηγόρης-σερίφης, ο Γρηγόρης ο Αρναούτογλου είμαι απο τον όμορφο κόσμο το πρωί και τον εισοδηματία

Εγώ: Α μάλιστα… Και τι θέλετε?

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Ε να βρήκαν εδώ τα παιδιά απο την εκπομπη το blog σου και διάβασα μέσα αυτά που γράφεις για μένα

Εγώ: Α ναι μάλιστα … Και τι δεν σας άρεσαν?

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Κοίταξε να δεις Βασίλη… Κάποια απο αυτά είναι αλήθεια και κάποια είναι ψέματα….

Εγώ: Ας πούμε?

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Ας πούμε είναι αλήθεια, είμαι ένας αισχρός λαϊκιστής… Και το παιχνίδι είναι στημένο… Αλλά αυτό που είπες για την πούτσα μου είναι ένας ψέμα, την έχω 23.5 εκατοστά

Εγώ: Σοβαρά?

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Ναι σοβαρά, μετρημένη πόντο πόντο με κλοστούλα και μετά χάρακα…

Εγώ: Τι δηλαδή είναι στα αλήθεια τόσο μεγάλη?

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Ναι

Εγώ: Ε βάλτην στον κώλο σου…

Τουτ … τουτ …. τουτ … τουτ

Πιστεύετε οτι τώρα πια κινδυνεύω αν βγαίνω απο το σπίτι? Τις προάλλες είδα μια ύποπτη φιγούρα στο μετρό και μετά νομίζε με παρακολουθούσε ένα αμάξι! Η ζωή μου δεν θα είναι ποτέ η ίδια!!!

 

  1. Αθανασία
    Ιανουαρίου 4, 2008 στο 12:33 μμ

    Καλημέρα d1af μας….ε, είδατε;;…..νομίζω πολύ το έχουν πάρατραβήξει αυτοί οι κύριοι με τις ηλίθιες εκπομπές τους…πιά….έχουν κάνει ότι βλακεία φανταστεί κανείς μόνο και μόνο γιανά ανεβάσουν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης τα μηχανάκια της ΑGB…μα γιατί τα πάντα μετριούνται και περνάνε μεσα από τα ποσοστά τηλεθέασης;;…δλδ και η ανθρώπινη αξιοπρέπια και υπόσταση, και αισθητική (που μας την έχουν θίξει και κακοποιήσει ανεπανώρθωτα)….θα μετριέται στο μέλλον με βάση αυτά τα ποσοστά;;….Με αγάπη,Αθανασία.

  2. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 1:43 μμ

    xaxaaxaxaxaxa δεν πας καλά ρε… 🙂

  3. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 3:35 μμ

    ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΦΙΛΕ…

  4. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 3:50 μμ

    @ Αθανασία
    Η λύση είναι απλά να μην βλέπουμε τηλεόραση

    @ Manos S.
    χαχα γνωστό αυτό 😛

    @ Δηιάνειρα
    ????

  5. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 9:11 μμ

    pes mou oti kaneis plaka

  6. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 9:12 μμ

    aaaaaaaa
    twra diavasa kala to post
    re… nomiza oti itan alithinos o dialogos
    a sixtir fovithika 😛

  7. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 11:37 μμ

    είσαι και συ Μαρία.χιχιχιχιχι

    καλησπέρα 🙂

  8. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 11:39 μμ

    και σου ‘πα…κόψε την πολύ Γαρμπή…θα σε χαλάσει…
    ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣ!!! 🙂

  9. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 11:39 μμ

    @ garbofanoula
    Ε κάποια στιγμή στο μέλλον θα γίνει 😛

    @ Δηιάνειρα
    Δεν σε καταλαβαίνω, αν θες να πεις ότι είμαι καραγκιόζης απλά πέστο

  10. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 11:51 μμ

    α) Πού βρήκαν το τηλέφωνό σου, και

    β) Θα απαντούσα αν με παίρνανε έτσι στο κουτουρού να μου κάνουν μποσιλίκι (ποιος είσαι και βλέπεις τι καλά που σου μιλάω): «συγγνώμη αλλά δεν κατάλαβα, είχατε το δικαίωμα να μου μιλήσετε με άλλον τρόπο;».

    Τέσπαν, κακομοίρηδες CRMs κακομοιρήδικων εκπομπών.

  11. Ιανουαρίου 4, 2008 στο 11:53 μμ

    @ Flareman
    το βρήκαν απο τις 2 φίλες μου που λέω οτι αργήσανε 😛

  12. Ιανουαρίου 5, 2008 στο 10:09 μμ

    Να προσλάβεις bodyguard για να κυκλοφορείς πλέον ήσυχος !! 😛

  13. Ιανουαρίου 5, 2008 στο 11:01 μμ

    σουτ καλέ, παρεξηγείται κόσμος μ’αυτά που λες, κακό αγόρι!

  14. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 1:14 πμ

    @Diianeira: ευτυχώς που το κατάλαβες!!!Απομακρύνσου όσο είναι καιρός!!!Προλαβαίνεις!!! 😛
    @ Manos S: βρε αειιιιιιιιιιιιιι που θα μου πεις για τη Καιτούλα!!!!

  15. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 1:55 πμ

    @ salerosa
    Είμαι μια μικρή πολεμική μηχανή, δεν χρειάζομαι προστασία!!!

    @ stellouba
    Το έχω αυτό, νομίζω το ξέρεις απο πρώτο χέρι 😛

  16. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 2:53 μμ

    χαχαχαχαχαχα ζωγράφισες πάλι!

    τουτ τουτ τουτ τουτ τουτ τουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυτ παρατεταμένο 😛

  17. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 3:47 μμ

    😆 😆 😆 😆
    καλά, είσαι εντελώς παλαβούλικο εσύ.
    Ωραία που σε βρήκαααα 😀

  18. Ιανουαρίου 6, 2008 στο 7:59 μμ

    @ astropeleki
    χαχαχα αφού το έκλισα tout tout tout κάνει 😛

    @ aa-duck
    Καλως ήλθες στο blog και καλός με βρήκες 😀

  19. Ιανουαρίου 7, 2008 στο 10:45 πμ

    @aa-duck μόνο πρόσεξε γιατί η υπερβολική δόση σκοτώνει!!! :PPPPPPPPPPPPPPppppppppp

  20. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 9:13 πμ

    Πώς φαίνεται όμως ότι σαυτην την εκομπη κανουν σοβαρη ερευνα… Αμέσως σε βρηκαν! Παίζει να τους ζητησει η Νικολουλη μετα απο αυτη τους την επιτυχια… 😛

  21. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 3:42 μμ

    @ kafrokoritso
    Εγώ πάντως θα καθόμουν στο πακέτο, είναι πιο διασκεδαστικό 😛

  22. Ιανουαρίου 11, 2008 στο 4:48 πμ

    XAAXAXXAXA PRAGMATIKA GELASA ME TIN KARDIA MOU !!!

    nice blog

  23. gogo
    Φεβρουαρίου 3, 2008 στο 12:58 πμ

    mou ti dinei sta nevra.. nomizei oti kapoios einai . eleos

  24. Φεβρουαρίου 3, 2008 στο 5:07 πμ

    @ gogo
    Είναι ένας κάποιος, μαλάκας :Ρ

  25. KONSTANTINA
    Φεβρουαρίου 22, 2008 στο 2:23 μμ

    TI ALLO THS VREIS NA PEIS…D1AF KATI PIO DIMIOYRGIKO DEN EXEIS NA KANEIS STH ZOOULA SOU;ALITHIA VRIKES TIPOTA STIS AGGELIES EYRESEOS ERGASIAS;; AKOYSA GIA KATI KALOPLIROMENA SKIAXTRA POY STEKONTAI AKINITA GIA NA DIOXNOYN POULIA APO AGROKIPOUS.. DEN KANEIS TIPOTA KAI PLIRONESAI.. I EYKAIRIA THS ZOIS SOU,, NA SOU STEILO THLEFONO; SIGOYRA SE ENDIAFEREI!!KSIPNA …

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

