Αρχική > Κουζίνα-Γεύσεις > Οι αγαπημένες μου σάλτσες για το 2007

Οι αγαπημένες μου σάλτσες για το 2007

Ιανουαρίου 2, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Αφού κάνουν όλοι και απο μια λίστα με τα top του 2007 είπα να κάνω και εγώ μια με τις αγαπημένες μου σάλτσες για τη χρονιά που πέρασε… Ε τί όλο για cd και ταινίες θα διαβάζουμε? (όχι οτι δεν μου αρέσουν αλλα είναι πολύ μπανάλ πια!) Ξεκινάω λοιπόν μετρώντας ανάποδα

5. Κίτρινη Σάλτσα του παππού

Είναι η σάλτσα που συνοδεύει την πίττα με κοτόπουλο ή γενικά το κοτόπουλο όταν είναι σε μερίδα! Όπως καταλαβαίνετε και απο το όνομα είναι κίτρινη και δεν ξέρω από τι φτιάχνεται αλλά μου θυμίζει μουστάρδα με κάτι άλλο, όποιος γνωρίζει ας ρίξει φως 😛

4. Aσπρη σάλτσα του παππού

Η σάλτσα που συνοδεύει την πίττα με χοιρινό και ότι πιάτο έχει χοιρινό απο την πίττα του Παππού. Όπως και η κιτρινη σάλτσα έτσι και αυτή πέρνει το όνομα της απο το χρώμα της, άσπρο! Αυτή δεν έχω καταλάβει με τι μοιάζει ή απο τι είναι αλλά ξέρω πολύ καλά να την τρώω

3. Μαγιονέζα με μουστάρδα

Το όνομα πάλι τα λέει όλα! Είναι ότι πρέπει για να συνοδέψεις ένα καλαμάκι σουβλάκι ή λίγο μπέικον!! Δεν την συνιστώ σε άτομα που κάνουν δίαιτα, αφού καταφέρνει να έχει πιο πολλές θερμίδες και απο την κανονική μαγιονέζα (τώρα πως γίνεται όταν η μουστάρδα έχει 0 θερμίδες θα σας γελάσω …)

2. Oυγγαρέζα

Ένας απο τους λόγους που γουστάρω τόσο πολύ να πηγαίνω Σαλόνικα. Υπάρχει και στην Αθήνα με διάφορα γελοία ονόματα, όπως Σικάγο ή ζαμπονοσαλάτα (από το όνομα και μόνο κάνω εμετό!!) Ουσιαστικά είναι μαγιονέζα μαζί με ζαμπόν και είναι ότι πρέπει για να συνοδέψει μία πίττα με γύρο πατάτα κρεμμύδι!!

1. Sour cream

Είναι ένας απο τους λόγους που πηγαίνω στα Friday’s με τόση μανία… Είναι ότι πρέπει για να βουτήξεις μέσα την τηγανιτή πατάτα σου ή το burger σου.. Δεν έχω καταφέρει να την βρω πουθενά, ούτε καν στο ντελικατέσεν του Βασιλόπουλου στο κέντρο… Κάπου διάβασα για τη Βαρβάκειο σε μαγαζιά με ρώσικα προϊόντα αλλά μου πασάρανε μια κρέμα με ένα περίεργο όνομα που δεν τρωγότανε κιόλας… Επίσης λένε οτι η κρεμ φρες, ή κάπως έτσι, είναι υποκατάστατο της αλλά εγώ θέλω το αυθεντικό πράμα!! Όποιος μου την βρει θα τον ευγνομωνώ για πάντα!!!

Αυτές ήταν λοιπόν οι αγαπημένες μου σάλτσες για το 2007, μερικές βέβαια της είχα δοκιμάσει και πιο πριν αλλά τώρα έκανα για πρώτη φορά λίστα 😛

Εσάς ποιές είναι οι αγαπημένες σας σάλτσες? Ποιές έχετε δοκιμάσει απο τη λίστα? Ποιό καλό παιδί θα μου βρει sour cream???

  1. Ιανουαρίου 2, 2008 στο 3:40 μμ

    Έβαλες ανάποδα την λίστα. Παππούς ftw!

  2. Ιανουαρίου 2, 2008 στο 6:00 μμ

    Αν μίλαγα γενικά για γεύση τότε θα έβαζα τοπ τον παππού, αλλά μιλάω μόνο για σάλτσες! Έχεις καμια εσωτερική πληροφορία για τη συνταγή τους ?

  3. Ιανουαρίου 5, 2008 στο 11:13 μμ

    ω θεέ μου, η sour cream είναι αμαρτία! με fajitas είδικά είναι θεϊκή!

  4. xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Ιανουαρίου 10, 2008 στο 1:31 πμ

    Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ αυτή η σως με πίκλες που βάζουν στο cheeseburger των goody’s…μερικές φορές την παίρνω σκέτη και την τρώω με το κουτάλι αφού πρώτα τις προσθέσω την απαραίτητη δόση μουστάρδας.

    Μιαααααααααάααααααααμι……

    Επίσης μου αρέσει η σάλτσα για μακαρόνια που κάνω σπίτι μου, στο Ηράκλειο της Κρήτης, γιατί στο άλλο σπίτι μου στην Αθήνα δεν υπάρχει καμιία πιθανότητα να μαγειρέψω-μαγειρεύουν άλλοι για εμένα.

    Αλλά αν δεν έχω υλικά για σάλτσα, τρώω τα μακαρόνια μου με λίγο βούτηρο (το βάζω στο πιάτο μου) και φέτα και είναι πολύ μα πολύ μιάμι…

    Αν δεν έχω μακαρόνια, τότε σημαίνει ότι έχω πιάσει πάτο -πιο άχρηστη νοικοκυρά δεν παίζει- και δεν έχω τίποτα να φάω – παρά το γνωστό σε όλους μας πακέτο.

  5. Ιανουαρίου 10, 2008 στο 3:44 μμ

    @ xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Όντως μετράει αυτή τον Goody’s …
    Βούτυρο και φέτα λέει OMG έκανα εμετό !!!
    Αν δεν έχεις μακαρόνια πας στης Στέλλας βασικά 😛 Aυτή έχει πάντα

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

