Αρχική > blogοπαίχνιδο, Music > Τραγούδια που με αγγίζουν (blogοπαίχνιδο)

Τραγούδια που με αγγίζουν (blogοπαίχνιδο)

Δεκέμβριος 12, 2007 Σχολιάστε Go to comments

Ευχαριστώ πολύ το astropeleki για την πρόσκληση να συμμετάσχω σε αυτό το blogοπαίχνιδο, είναι η πρώτη φορά που το κάνω και το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον!

Τραγούδια που με αγγίζουν λοιπόν…

Όταν ήμουν Δευτέρα Λυκείου βγήκε ένα cd από ένα συγκρότημα που το περίμενα πως και πως … Το συγκρότημα ήταν οι Άγνωστοι Γνωστοί (που μετά μετονομάστηκαν σε Άλφα Γάμμα, λόγω αντιδικίας με το συγκρότημα Γνωστοί Άγνωστοι, αλλά πάντα θα υπάρχουν στην καρδιά μου με το πρώτο τους όνομα) και το cd τους Αγνωστοφοβία.Ένα cd με έντονο κοινωνικοπολιτικό στίχο, ο οποίος σε αυτή την ηλικία με έκανε να σκεφτώ πράγματα και να ψάξω περετέρο. Πιστεύω ότι αυτό το cd με έκανε να βλέπω αλλιώς τη ζωη, με έκανε να καταλάβω το λόγο που αντιπαθούσα τους συνομίλικους μου που όλοι μέρα ήταν στην καφετέρια και παίζαν τάβλι και το πιο χαρακτηριστικό κομμάτι του δίσκου είναι το Νεοέλληνα άκου

Άλφα Γάμμα – Νεοέλληνα Άκου

Το επόμενο κομμάτι είναι απο τον καλύτερο κατα τη γνώμη μου δίσκο του Jay-z, τον the Blueprint, και είναι σε παραγωγή Eminem, ο οποίος συμμετέχει κιόλας με 2 κουπλέ.. Renegade [rEnigeid] ουσιαστικό σημαίνει εξωμότης, αποστάτης… Σε αυτό το τραγούδι οι 2 rappers μιλάνε για το πως τους βλέπει και τους κρίνει η κοινωνία χωρίς να τους καταλαβαίνει, χωρίς πρώτα να κρίνει τον εαυτό της που έκανε έτσι τα αμερικάνικα ghetto και ξεχνάει πως κ αυτή έχει κάνει παρόμοια πραγματα …. Η αρχή τα λέει όλα : Motherfuckers –
say that I’m foolish I only talk about jewels
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
See I’m influenced by the ghetto you ruined
That same dude you gave nothin’, I made somethin doin’

Jay-z feat. Eminem – Renegade

Το επόμενο κομμάτι έρχεται από ένα απο τα αγαπημένα μου συγκροτήματα τους Jedi mind tricks και μιλάει για τον πόλεμο του Vietnam. Συμμετέχει επίσης ένας απο τους πιο άρρωστους rappers ever ο R.A. the Rugged Man ο οποίος αφηγείται σε πρώτο πρόσωπο την ιστορία του πατέρα του, Βετεράνου του Vietnam… Οι εικόνες είναι πολύ έντονες, σου δίνει να καταλάβεις την ασχήμια του πολέμου και αυτός είναι και ο λόγος που με αγγίζει τόσο πολύ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

Jedi mind tricks feat. R.A. the Rugged Man – Uncommon Valor : A Vietnam Story

Αυτό το κομμάτι ξεφεύγει απο τα κλασικά μου ακούσματα , είναι αρκετά pop θα έλεγα. Υπάρχει εδώ γιατί μου θυμίζει μια πολύ αστεία ερωτική ιστορία μου. Είναι το Never be the same again απο την Μelanie C (απο τις Spice Girls) και τηνLisa «Left-eye» Lopez (R.I.P.) και ακριβώς αυτό έγινε και στην ιστορία μου, μετά τίποτα δεν ήταν ίδιο 😛 hehe

Melanie C feat. Lisa «Left-eye» Lopez – never be the same again

Αυτό το τραγούδι έχει μεγάλη σημασία για μένα γιατί ήταν ένα απο τα πρώτα που μου έστειλε η τωρινή κοπέλα μου (κλείσαμε χρόνο την Δευτέρα που μας πέρασε) και όποτε το ακούω πάντα την σκέφτομαι και θυμάμαι όλους τους λόγους για τους οποίους την λατρεύω (οι λόγοι που μου την σπάει είναι τοσο πολλοί που δεν τους θυμάμαι hehe j/k). Της το αφιερώνω :* … Το λέει η Brandy  και είναι σε παραγωγή Timbaland … Απολαύστε :

Brandy – Afrodisiac

Επειδή είμαι καινούργιος στη blogoσφαιρά και δεν έχω πολλούς γνωστούς καλώ τον Flareman, την Garbofanoula και το Laxanaki να παίξουν! Α και όποιον άλλο θέλει 😛

  1. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 1:11 πμ

    Heheheheheeeeeeeee
    Αυριο θα ανταποκριθώ στο κάλεσμά σου φίλτατε
    πολλά φιλάκια

  2. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 1:12 πμ

    @ garbofanoula
    Για να δούμε 😀

  3. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 1:38 πμ

    βάσει αυτών που ακους εσύ μάλλον θα ξενερώσεις με τα δικά μου ακούσματα αλλά τέλος πάντων
    χαχχαχαχαχα

  4. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 1:40 πμ

    ποτέ δεν ξέρεις, ποιός περίμενε να ακούω Melanie C 😛

  5. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 1:49 πμ

    χαχαχαχαχαχαχα
    ελληνικά είναι τα δικά μου τα περισσότερα. μόνο ένα ξένο θα βάλω
    δεν ακούω ξένα καθόλου

  6. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 1:57 πμ

    λαϊκιά 😛
    Έχεις κιάλλη πρόσκληση τσέκαρε 😛

  7. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 1:59 πμ

    ωχ οκ!!
    😛

  8. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 9:48 μμ

    κι εδώ ανταποκρίθηκα
    επισης ΓΙΟΥΧΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
    😛

  9. Δεκέμβριος 13, 2007 στο 11:01 μμ

    Το Νεοέλληνα Άκου το έχω απλά ακουστά… Αλλα μου φάνηκε ωραίο.
    Τα επομενα με τον Τζέι Ζ και Εμινεμ και με τον πολεμο του Βιετνάμ και της Μπράντι δεν τα ξέρω.
    Το Never be the same again, την εποχή που είχε βγει, το άκουγα συ-νε-χώς. Πολύ ωραίο τραγούδι.. Μ’ αρέσουν και η Μέλανι Σι και η Λεφτ Άι (η οποία ήταν και η αγαπημένη μου παρεπτιπτόντως από τις TLC [λατρεμένο κλιπ τότε http://www.youtube.com/watch?v=Av7m_Pgt1S8%5D )

  10. Δεκέμβριος 14, 2007 στο 1:18 πμ

    @ astropeleki
    Και το I turn to you ήταν ωραίο απο Mel C αλλά δεν μου άρεσε αυτή με μακρύ μαλλί στο clip

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

