Αρχική > funny, random, shopping > Ψωνιάαααααααα!!!!!

Ψωνιάαααααααα!!!!!

Δεκέμβριος 6, 2007 Σχολιάστε Go to comments

Έρχονται Χριστούγεννα και μιας και έχω και την γιορτή μου έχω βάλει στο μάτι μερικά πραγματάκια:

Αυτό το μπουφανάκι element το μπάνισα στο mall και πραγματικά το ερωτεύτηκα, έχει και τη γούνα στην κουκούλα που πάντα ήθελα 😀 . Eίναι καιρός να αλλάξω το παλιό μου μπουφάν που είναι ένα size πιο μεγάλο και δεν αρέσει και στην κοπέλα μου 😛 . Κάνει 156 euro και ύποψιν το μεγεθός μου είναι small

M’ αρέσουν πάρα πολύ τα λευκά sneakers όπως επίσης και τα ρούχα του Marc Ecko, οπότε αυτά τα δυο ζευγάρια είναι ιδανικά 😛 . Θα αρκεστώ στο ένα απο τα δύο, τα έχω βρεί σε ένα μαγαζί στα Βριλήσσια πάνω στην λεωφόρο Πεντέλης (Sports cafe λέγεται). Τιμή δεν θυμάμαι πάντως το νούμερό μου είναι 41 😛

Ένα iPod nano αγορασμένο απο Αγγλία έτσι ώστε να έχει χαραγμένο και το όνομα μου στο πίσω μέρος. Ακούω εδώ και καιρό πόσο γαμάνε τα ipod και γενικά τα apple (απο κάποιον Flareman 😛 ) και θέλω τα το διαπιστώσω ιδίοις όμμασι. Θα  αρκεστώ στην έκδοση των 4gb που κάνει 150 euro πάνω κάτω. Αν ενδιαφέρεστε να μου το πάρετε (ευχαριστώ πολύ 😀 ) και δεν ξέρετε το ονοματεπώνυμο μου ρωτήστε με να σας το πω 😛

Τα επιτραπέζια είναι ότι πρέπει γιαυτές τις μέρες, μόνο ελάτε να τα παίξουμε μαζί γιατί οι πιο πολλοί φίλοι μου βαριούνται …

Στο colosseum  ο κάθε παίκτης έχει απο ένα στάδιο στην αρχαία Ρώμη και προσπαθεί αγοράζοντας παλαιστές, ζώα, ακροβάτες και άλλα τέτοια να διοργανώσει θεάματα (το τι θέαμα μπορείς να κάνεις εξαρτάται απο τι παλαιστές κτλ. έχεις). Μπορείς επίσης να μεγαλώσεις τις κερκίδες της αρένας σου. Νικητής αυτός που θα μαζέψει τους περισσότερους θεατές.

Στο scene it?, αν δεν το έχετε δει, είναι ένα παιχνίδι trivia σχετικά με τον κινηματογράφο και περιλαμβάνει ένα dvd το οποίο κάνει τις ερωτήσεις, οι οποίες είναι διαφόρων ειδών. Για παράδειγμα έχει να καταλάβεις ποια ταινία είναι απο μία σκηνή, να βρείς ποιος είναι ο ηθοποιός σε μια εικόνα που σχηματίζεται μπροστά σου και διάφορα άλλα τέτοια. Όσοι αγαπάτε το cinema θα το λατρέψετε.

Το colosseum κάνει 50 euro και μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα Κάισσα και το scene it? 60 euro και το έχω δει στο Fnac, αλλά νομίζω πρέπει να υπάρχει σε αρκετά καταστήματα 😛 . Επίσης αν μου τα πάρετε θα έχετε και την τιμή να τα παίξουμε μαζι 😛 😛

  1. Δεκέμβριος 6, 2007 στο 4:24 μμ

    Λοιπόν…Το μπουφάν καλό,τα παπούτσια δε μου αρέσουν ( 😦 ) το ipod ΑΞΙΖΕΙ ΜΕ 1000.. ( έχω βέβαια το παλιό και χτυπάω το κεφάλι στον τοίχο που με τα λεφτά που πήρα το 4αρι τώρα παίρνω το 8αρι αλλά anw) τα επιτραπέζια δε ξέρω..

  2. Δεκέμβριος 6, 2007 στο 4:58 μμ

    Μήπως ήθελες να πεις «ψώνιοοοοοο»;;; Γιατί όσο να ‘ναι πρέπει να είσαι, για να νομίζεις πως θα στα πάρουμε αυτά!!! Μουαχαχαχαχχα 🙂

    Υγ Το μουφανάκι μια χαρά…και επειδή φοράω Μ, όταν πάρεις τον νέο, το δέχομαι για δώρο (το παλιό) ! 🙂

  3. Δεκέμβριος 6, 2007 στο 5:19 μμ

    Τον κύριο Παύλο δεν τον λυπάσαι που θα δώσει €156 για ένα μπουφάν; Επίσης, η Apple τον παίρνει.

  4. Δεκέμβριος 6, 2007 στο 6:10 μμ

    @ Βιργινία
    Μην στεναχωριέσαι τα παπούτσια το ξέρω δεν αρέσουν σε πολλούς 😛
    Τι Ipod έχεις ? Τα επιτραπέζια είναι τέλεια πάντως 😛

    @ Manos S.
    Απλά ελπίζω να διαβάσει το blog ο άγιος Βασίλης 😛

    @ Kalfas
    Μήπως δεν τα αξίζω τόσα λεφτά ? 😛 😛 😛

  5. Δεκέμβριος 6, 2007 στο 6:50 μμ

    Εχω ένα nano,το μοντέλο που κυκλοφορούσε πριν απο αυτό που βγήκε τώρα 🙂

  6. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 3:06 πμ

    αχ δεν μ’αρεσε τιποτα!! 🙂 Σου ευχομαι ομως να τα αποκτησεις ολα!

  7. m00nchild
    Δεκέμβριος 7, 2007 στο 10:18 πμ

    ου άρεσαν τα sneakers! Καλά δεν θα στα πάρω αλλά λέμε..και τα άλλα μια χαρά ήταν! Μακάρι κάτι να πάρει;ς 🙂

  8. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 1:53 μμ

    Kαλησπέρα D1af.Γιατι ; Oχι να τα αποκτησεις αμεσα σου ευχομαι.Ολα καλα αλλα εκεινο που περιοσσοτερο μου αρεσε το μπουφαν και το scene it?.

  9. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 2:20 μμ

    Ο καταναλωτισμός σε όλο του το μεγαλέιο! Σε καταλαβαίνω, όταν πάω για ψώνια δε με μαζεύουνε…

  10. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 2:46 μμ

    Εμενα πάλι πιο πολυ απ’ όλα μου αρέσουν τα παππουτσια…απλα αμφιβάλλω για το κατα πόσο θα μείνουν λευκά!! χιχιχι! 😛 Και η πατέντα με το όνομα στο ipod τελεια!! Δεν το είχα ξαναακούσει!

    υ.γ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ, ΩΣΤΕ ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΨΗΡΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΗΣΩ COMMENT???? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! 😛

  11. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 3:44 μμ

    Φίρα και εμένα μου αρέσουν τα παπούτσια..Ειδικά οι ψηλές γόβες,αλλά αν τα έβλεπα εδώ θα ανησυχούσα,οπότε καλύτερα ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..

  12. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 4:09 μμ

    @ fava
    χαχαχα εντάξει να μην σου αρέσουν τα ρούχα κτλ. αλλά τα επιτραπέζια ?? 😦

    @ QueenElisabeth
    Καταναλωτισμός δεν λες τίποτα, και δεν έγραψα παρα ελάχιστα απόσα θέλω 😛

    @ Donald
    thanx για τις ευχές 😀

    @ m00nchild
    εντάξει εσύ έχεις έξοδα με τα παιδια,οι άλλοι γιατί δεν μου πέρνουν κάτι ? 😛

    @ fira
    sneakers που δεν βρομίζουν δεν είναι sneakers 😛
    υγ. τα γράμματα εμένα μου εμφανίζονται κανονικά, εκτός αν έχεις μικρή οθόνη ή έκανες zoom out στον browser !!

    @ Βιργινία
    Τις γόβες δεν τις έβαλα στη λίστα γιατί έχω ήδη 😛

  13. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 4:46 μμ

    το scene ναι αλλα το άλλο μπαααα 🙂

  14. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 9:39 μμ

    Δε με φτάνεις 😛

    ΈΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ..ΕΧΑΣΑ ΥΠΕΡΑΝΤΛΑΝΤΙΚΗ ΠΤΗΣΗ,ΓΙΑ 1 ΖΕΥΓΑΡΙ ΓΟΒΕΣ 😛

  15. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 9:40 μμ

    Αχ λατρευω τα επιτραπέζια!!!!!
    φιλε d1af εγώ μαζί σου για παιχνιζάκια!!!

  16. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 10:09 μμ

    Χα!!!
    Λατρεύω Επιτραπέζια!!!!
    Πεθαίνωωωωωωωωωωωωωω

  17. Δεκέμβριος 7, 2007 στο 10:10 μμ

    Χα!Λατρεύω επιτραπέζια!!!!
    Λιώνω
    ειδικά μονόπολυ
    μπορεί να παίζω και για ώρες!!!!

  18. Δεκέμβριος 8, 2007 στο 11:17 πμ

    Μόνο στο δικό σου blog εμφανίζονται τόσο μικρά!! Αλλά δεν εκανα κάτι…ή τουλάχιστον δεν έκανα τιποτα που να το πήρα χαμπάρι!! (Η οθόνη μάλλον μεγάλη είναι παρά μικρή) Αnyway!! Θα το υποστώ και αυτό!! 😛

  19. Δεκέμβριος 8, 2007 στο 9:05 μμ

    @ Βιργινία
    Θεέ μου, έπρεπε να τα πάρεις και μετά να τρέξεις να προλάβεις το αεροπλάνο και να σου σπάσουν τα τακούνια 😛

    @ garbofanoula
    😀 monopoly δεν χάνω ποτέ 😛 Μόνο με συμμαχίες με κερδίζουν

    @ fira
    Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!!

  20. xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Δεκέμβριος 9, 2007 στο 9:27 μμ

    Ιχ και εγώ και εγώ θέλω ψώνια….

    Θέλω :

    1. ipod touch – 330 euros
    2. sac plat LV – 600 euros
    3. miu miu γόβες – 330 euros – αλλά αυτές θα τις πάρω με έκπτωση οπότε δεν μετράνε πολύ- αλλά μάλλον δεν θα τις βρω και θα πάρω τα @@ μου, που θα μου έρθουν και πιο φθηνά
    4.Μπουφάν – ??? euros – που θέλω να είναι ζεστό και χουχουλιάρικο- να έχει κουκούλα-να μη ζυγίζει 500 κιλά σαν και αυτό που έχω τώρα- να είναι αδιάβροχο- να είναι όμορφο- να μπορώ να το φοράω και το πρωί αλλά και το βράδυ (γιατί συνληθως δεν προλαβαίνω να αλλάξω και πάω Μαζωνάκη με τη μία) -ζητάω πολλά ????
    Το δικό σου είναι πολύ όμορφο και μπορεί να θέλω και εγλω ένα τέτοιο ή παρόμοιο οπότε θα πάω μαζί σου για ψώνια !!!! -yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!
    5.ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κάτι που να είναι Adidas…κατά προτίμιση παπούτσια ή ακόμα καλύτερα track suit jacket…
    6. Καμιά μαλακία – απλά έτσι για να την πάρω…. Εδώ άλλες -γκουχ γκουχ γκουχ – παίρνουν άλλες και άλλες μαλακίες από τα αεροδρόμια….εγώ που θα έρθω στην πρωτεύουσα για 2 βδομαδούλες και είναι και χριστούγεννα να μην πάρω κάτι ????

    Αυτά….
    Από ότι κατάλαβες δεν θέλω και πολλά πράγματα….
    Είμαι ολιγαρκές άτομο…
    ιχ ιχ ιχ ιχ ιχ ιχ ιχ ιχ……!!!!

    Να πάρεις το scene it ?, να παίζουμε….!!!!!και θα κάνει κρύο και εμείς θα τρώμε τσουρέκι σοκολάτας από τον Τερκενλη και προφιτερόλ από τον Ανδριά και θα τα περνάμε τέλεια και μετά θα πηγαίνουμε σινεμά….

  21. Δεκέμβριος 9, 2007 στο 11:20 μμ

    Χα πήρα χθες απόγευμα νέο λάπτοπ..μέχρι του χρόνου τα Χριστούγεννα καλύφτηκα

  22. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 12:26 μμ

    @ xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    1. Ελπίζω να μην είσαι σαν τη Στέλλα που τα σπάει όλα !!
    2. Ασχολίαστο
    3. Θα στις πρόλαβε η Τσόφι
    4. Σαν το δικο μου δεν θα βρεις σίγουρα 😛
    5. Τα jacket της adidas γαμάνε!!!
    6. Πέστα :Ρ

    υγ. Αν πάρω scene it? δεν έχει αξία να παίζουμε η Στέλλα όλο θα χάνει και θα κλαίγετε :Ρ

    @ Βιργινία
    Μεγιες μεγιες!!! Τί πήρες??

  23. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 1:28 μμ

    Πήρα ένα vaio intel core 2 duo 2.40 Ghz, 2048 ram, 250 (το πολύ πολύ του συνδέω τον εξωτερικό) σκληρό,την 8600 M GT 512 και 13.3 οθόνη

  24. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 1:29 μμ

    wow Χοντρό εργαλείο… Αν και sony μου την σπάει δεν ξαναπαίρνω ΤΙΠΟΤΑ sony

  25. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 1:45 μμ

    Εφόσον βρήκα αυτό που ήθελα σε επώνυμο γιατί να πάρω σύνθεση του κάθε μαγαζιού 😉

  26. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 1:49 μμ

    χίλιες φορές καλύτερα από κάτι turbo-x και τέτοια αλλά θα προτιμούσα ένα toshiba ή dell

  27. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 2:17 μμ

    Η toshiba έχει κάτι αντίστοιχο αλλά μιλάμε για 17αρα οθόνη.Εγώ θέλω 13.3 ΤΟ ΥΠΕΡΠΟΛΥ 15 γιατί χάνω μετά σε φορητότητα

  28. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 2:30 μμ

    true 17 ίντσες το pc είναι φορητό μόνο για το σπίτι 😛
    Μεγιες και πάλι 😛

  29. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 2:57 μμ

    αν πουλήσω την αδερφή μου,τι παίρνω;

  30. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 2:58 μμ

    στείλε photo και θα σου απαντήσω αμέσως !

  31. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 3:20 μμ

    Ρητορική η ερώτηση 😉 Η μικρή είναι το καμάρι μου,το κουκλάκι μας 🙂 μου ρίχνει σχεδόν 2 κεφάλια (είμαι 1.73 😛 ) και πριν 1 ή 2 χρόνια είχε και φωτογράφιση για διαφήμιση,αλλά της το ξέκοψε η μάνα μου,οτι τέτοια «καριέρα» δε την θέλει,και να κάτσει να διαβάσει 😛

  32. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 3:32 μμ

    είναι ψηλή δεν δίνω τίποτα !

  33. mia fili
    Δεκέμβριος 11, 2007 στο 4:18 μμ

    to mpoufan pou piress..diladi to eikonzomeno apla gamisee..kai sou paei poliiiiiiii poliii poliiiiiiii…alla epeidi bariountai oi filoi sou na paizoun epitrapezia ego den tha se kaleso autes tis meres pou leme na paikoume kanena epitrapezi spitii

  34. Δεκέμβριος 11, 2007 στο 4:19 μμ

    οι φίλοι μου είπα όχι οι φιλες μου 😛 Τέσπα θα έρθω ακάλεστος με τις παταιρίτσες μου 😀

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

