Αρχική > funny, Σκέψεις, random > Search engine terms

Search engine terms

Δεκέμβριος 4, 2007 Σχολιάστε Go to comments

Εντάξει το παραδέχομαι ότι το blog μου έχει λίγο «περίεργο» και ακατάλληλο περιεχόμενο, αλλά δεν περίμενα ότι θα ψάχνουν στο google τα παρακάτω πράγματα και θα μπαίνουν εδώ 😛

Δείτε ώς τώρα τι έχουν ψάξει:

wii fit και τιγρέ σποράκια είναι τα πιο νορμάλ

apostolou vasilis (εντάξει είναι το ονοματεπώνυμο αλλά ποιος με googlάρει ??)

ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ και πορνοστάρ (αυτό είναι λογικό όλοι θέλουν να μάθουν για τον Γιάννη Μακρή)

hi5 γκομενες (όπα φίλε εσύ είσαι ΠΟΛΥ απελπισμένος!)

τσοντα με γριες (ε εντάξει το γαμήσανε και ψόφησε)

Από τη μια πλευρά νιώθω περίφανος γιατί κόσμος με τέτοιες ανησυχίες επισκέπτεται το blog αλλά απο την άλλη που βαδίζει η κοινωνία μας? Εσάς ποιά είναι τα πιο περίεργα πράματα που έχουν ψάξει και έχουν μπει στο blog σας? Παίζει μερικά να είναι τέρμα κουλά 😛

   
   
  1. Δεκέμβριος 4, 2007 στο 4:18 μμ

    Λοιπόν, αυτό το «τσοντα με γριες» το έχω δει και σε ένα άλλο μπλογκ. Το μπλογκ που έχει ένα παιδί με τις τρελές αγελάδες. Είχα διαβάσει λοιπόν ένα ποστ του με παρόμοιο θέμα, όπου στην μηχανή αναζήτησης τον έβρισκαν με το «τσοντα με γριες».. Τώρα τι εψαχνε αυτό που το έγραφε αυτό, θα σας γελάσω! εγώ πάντως ξεκαρδίστηκα στα γέλια όσο διάβαζα όλα τα comments 😛

  2. Δεκέμβριος 5, 2007 στο 12:09 πμ

    Καλά, άσ’ το, της τρελής γίνεται.

    Εμένα πώς καταλήγουν κάποιοι με αναζήτηση για «χύτρες Fissler» ακόμα δεν το έχω καταλάβει!:rofl:

    Κάνε ένα search στο Νυστέρι, έχω γράψει κι άλλη φορά γι’ αυτά. Και μάλλον κάποια στιγμή στο όχι και τόσο απώτερο μέλλον θα ποστάρω και το comeback:D

  3. Δεκέμβριος 5, 2007 στο 2:47 μμ

    Εγώ ακόμη δεν ε΄χω παρατηρήσει κάτι περίεργο. Όλα κυμμαίνονται σε αυτά που δημοσιεύω. Που θα πάει; Κάποια στιγμή θα δω και γω κανά κουλό 😉

  4. m00nchild
    Δεκέμβριος 5, 2007 στο 3:11 μμ

    Επειδή είμαι καινούρια δεν έχω παρατηρήσει ακόμη κάτι περίεργο…Το μόνο που μου έκανε εντύπωση σχετικά με την γυναικεία ματαιοδοξία ήταν όταν βρήκα αυτό: Πως ΝΑ ΟΜΟΡΦΑΊΝΩ….

  5. Δεκέμβριος 5, 2007 στο 3:47 μμ

    Kάλησπερα.Για την ωρα και εμενα δεν εχει εμφανιστει κατι περιεργο.Ολοι ψαχνουν με βαση τη θεματολογια του blog μου.Δεν ετυχε κατι παρομοιο με εσενα d1af.Μπορει αργοτερα.Ποιος ξερει…

  6. Δεκέμβριος 5, 2007 στο 7:22 μμ

    Ούτε σε μενα εχει τίποτα περίεργο… (άσε που σήμερα εμαθα γι αυτό το κόλπο)!!! 😛 Τσόντα με γριές…..??? ΕΛΕΟΣ!! Η τρέλα δεν πάει στα βουνά…..

  7. Δεκέμβριος 5, 2007 στο 10:29 μμ

    KAI EGV NOMIZA OTI OLOI OI ANOMALOI PEFTOUN PANO MOU

  8. Δεκέμβριος 6, 2007 στο 2:48 μμ

    @ Flareman
    στο blog σου το είχα δει πρώτα αυτό το post, μπορείς να πεις οτι σου κλέψα την ιδέα 😛

    @ Βιργινία
    Φαίνεται βρήκαν νέο στέκι τα παιδιά 😛

  9. Δεκέμβριος 6, 2007 στο 2:49 μμ

    Είχαμε νέο χτύπημα… Κάποιος μπήκε στο blog ψάχνωντας παρτούζες με λεσβίες !! Αυτά είναι

  10. angeliki
    Δεκέμβριος 27, 2007 στο 6:10 πμ

    έλεος!!!! μα καλά πως γίνεται αυτό??? εξηγείστε και σ’εμένα ρε παιδιά!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

