Αρχική > Music, random > Επιτέλους … Μουσική

Επιτέλους … Μουσική

Δεκέμβριος 3, 2007 Σχολιάστε Go to comments

Όσοι με ξέρετε (όλο αυτη την εισαγωγή κάνω, σαν τον Όμηρο 😛 ) γνωρίζεται πόσο κολλημένος είμαι με τη μουσική και πιο συγκεκριμένα με το hip-hop (βλέπε και τα links μου δεξιά). Επόμενο λοιπόν αγαπημένο μου gadget να είναι το mp3 player μου (Sony NW-003 σαν αυτό στη photo με 1gb μνήμη) :

Εδώ και καιρό είχαν χαλάσει τα ακουστικά και ακουγόταν μόνο απο την αριστερή πλευρά. Γιαυτό και πήρα τα ακουστικά του αδερφού μου… Αλλά αυτός επειδή είναι πουτάνας γιος μου τα ζήτησε πίσω για να ακούει walkman στο μετρό (ναι αυτό με την κασσέτα)… Οπότε αναγκάστηκα να πάω να αλλάξω τα χαλασμένα ακουστικά. Μετά απο 2-3 τηλέφωνα στο πλαίσιο (το είχα πάρει απο το e-shop τους) και μετά στη sony hellas μου είπαν να πάω απο το service τους στο Μαρούσι.

Τέσπα, σκάω και εγώ απο εκεί μαζί με ένα φίλο μου μαζί με το mp3 και την απόδειξη αγοράς. Μπαίνω μέσα και λέω στον υπάλληλο έχω αυτό το πρόβλημα με τα ακουστικά θέλω να μου τα αλλάξετε. Κοιτάει την εγγύηση όλα καλά και μου κρατάει το mp3 μαζί με τα ακουστικά. Του λέω συγνώμη το mp3 το χρειάζομαι και τα ακουστικά έχουν πρόβλημα όχι η συσκευή… Και τι μου λέει ο μαλάκας? Το θέλουμε για να δούμε το serial number … Λες και δεν μπορούσε να το γράψει σε ένα χαρτάκι … Ωραία το δέχομαι και ρωτάω πόσες μέρες θα κάνει? Εεεε 4-5 … Σιγά ρε φίλε θα βάλεις το ένα ακουστικο και μετά το άλλο και μετά θα πατήσεις το play … Όχι μου λέει υπάρχει διαδικασία … Γραφειοκρατία και στη sony hellas λοιπόν … ΖΩΑ … Εντομεταξύ εκείνη την ώρα σκάνε άλλοι δύο πελάτες και φωνάζει ο υπάλληλος άλλον ένα απο μέσα να βοηθήσει και ο άλλος γυρνάει και του κάνει: «Άντε γαμήσου»χωρίς να ακουστεί δυνατά αλλα τον είδε ο φίλος μου που ήταν σε γωνία 😛

Τελικά έφυγα γιατί ήταν τόσο ζώα που δεν θα έβγαζα άκρη… Σήμερα, μετά απο 6 μέρες (μαζί με σαβ/κο) πήγα και πήρα το mp3 μου και μπορώ επιτέλους να ακούω το N.Y. State of mind καθώς πηγαίνω στη σχολή 😀 😀 😀 😀 😀

To μαγαζί λέγεται Mega Service και είναι στην Αγίου Κωνσταντίνου 12, κάθετη της Κιφησσίας. Λέει εξουσιοδοτημένο service άρα παίζει και να μην φταίει η Sony εκτός απο το ότι δεν προσέχει που δίνει το όνομα της 😛

Άσχετο αλλά εσείς έχετε κανένα τραγούδι που είστε κολλημένοι τώρα τελευταία ? Εγώ το N.Y state of mind απο Nas και το the heart gently weeps απο Wu-tang clan

  1. Δεκέμβριος 3, 2007 στο 8:45 μμ

    Δυστυχώς οι μεγάλες μάρκες έχουν και το χειρότερο σέρβις… Αυτό νομίζω!

    Χμ, ακούω συνεχώς ένα ξένο τραγούδι στον ρυθμό όταν γυρνώ από τη δουλειά.. αλλά δεν ξέρω πως λέγεται! Και τώρα μου ήρθε φλασιά πως πάει το τραγούδι για να θυμηθώ τι λέει … Μισό να το βρω καιθα ξανάρθω να σου πω αν είναι αυτό 😛

  2. Δεκέμβριος 3, 2007 στο 8:47 μμ

    @ astropeleki
    hehe περιμένω … Βασικά θα το τσεκάρω το βράδυ όταν γυρίσω 😛

  3. Δεκέμβριος 3, 2007 στο 8:48 μμ

    Ε δεν έκανα και πολύ… Σφαίρα και ήρθα 😛

    Rihanna «Don’t Stop The Music» http://www.youtube.com/watch?v=Dk8NQB_T1ws

  4. Δεκέμβριος 3, 2007 στο 8:52 μμ

    το πέτυχα στο mad σε ένα σποτάκι αυτό πριν κοιμηθώ. Ανεβαστικό θα έλεγα και κοντα στο είδος μου, αλλά πιο πολύ μαρέσει το Pon De Replay απο Rihanna

  5. Donald
    Δεκέμβριος 4, 2007 στο 1:38 μμ

    Mην περιμενεις να συνονοηθεις με μερικους απο αυτους τους τεχνικους… Αστα να πανε ειναι…

  6. Δεκέμβριος 4, 2007 στο 2:18 μμ

    @ Donald
    όχι οτι δεν το ξερα αλλά το κατάλαβα απο πρώτο χέρι. Είναι ντροπή σε δουλειά που έρχεσαι σε επαφή με κόσμο να προσπαθείς να λουφάρεις τόσο προκλητικά

  1. Δεκέμβριος 8, 2007 στο 9:01 μμ

Σχολιάστε

