Αρχική > funny, videoz > Ο τυπάς δεν την παλεύει κάστανο

Ο τυπάς δεν την παλεύει κάστανο

Δεκέμβριος 1, 2007 Σχολιάστε Go to comments

Δείτε μερικά βιντεάκια που μου δώσανε σήμερα και πραγματικά γέλασα πάρα πολύ, το παλικάρι είναι απο την Γαλλία και πραγματικά ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΣΤΑΝΟ !!!

Εδώ προετοιμάζεται για το δέκαθλο  …

Αλλά τελικά αποφάσισε να κατέβει στην ρυθμική γυμναστική  …

Όμως, του προσφέραν εναν ρόλο στο καινούργιο Ρόκυ και αποφάσισε να δεχτεί

και τέλος δείτε τι σκηνικό έστησε μέσα σε ένα ασανσέρ

  1. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 1:18 μμ

    😆 😆 😆 Πάρα πολύ καλά Βιντεακια D1af.Αυτός οντως δεν την παλευει… Καλήσπερα και καλο μηνα 🙂

  2. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 2:57 μμ

    ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!! XAXAXAXAXA

  3. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 3:50 μμ

    χεχεχεεχε αυτά τα βιντεάκια, εκτός από το τελευταίο, μου τα είχαν στείλει με μέιλ και είχα πεθάνει στο γέλιο. Περιττό να σου πω πως αμέσως τα πόσταρα και σε φόρουμ για να γελάσουμε! Και μάλιστα έψαξα και για άλλα…
    Το πρώτο δεν μου παίζει… αλλά φαντάζομαι είναι αυτό http://www.nimportequi.com/video_popupDM.php?s=dm&v=4rQGBEAVlsCHHhhXC

    Το τελευταίο είναι όντως ξεκαρδιστικό.. τώρα θα ήθελα και γω να το κάνω κάποια στιγμή, αλλά δεν έχω ασανσέρ! χαχαχαχαχαχαχαχα Που θα πάει… θα έρθει η 1η Απρίλίου να κάνουμε καμιά φάρσα!

  4. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 3:56 μμ

    @ donald
    Καλό μήνα και σε σένα

    @ Fairy_From_Hell
    Πρέπει να γυρίσουμε και εμείς τίποτα 😛

    @astropeleki
    Γιατί να περιμένουμε μέχρι την πρωταπριλιά ?? :P:P:P

  5. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 5:17 μμ

    Καλα εχω κατουρηθει! το δευτερο το ειχα ξαναδει αλλα τα αλλα δυο οχι! τελεια!

  6. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 5:28 μμ

    d1af δίιο έχεις! Βασικά εμείς που κουβαλάμε και την τρέλα μέσα μας, μπορούμε να τα κανουμε άνετα!

    Βρείτε μου ένα ασανσέρ όμως χαχαχαχαχαχαχαχαχα

  7. Alch3M1St
    Δεκέμβριος 1, 2007 στο 7:38 μμ

    Που τον βρήκες τον τύπο ρε Diaf….εμένα μου άρεσε η φάση με το ασανσέρ.

  8. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 7:50 μμ

    @ onionfava
    χαίρομαι που σου άρεσαν κ εγώ τα δείχνω σε όποιον βρω και γελάμε 😛

    @ astropeleki
    γιατί δεν έχεις ασανσέρ? Απο την μία δεν μπορείς να κάνεις φάρσα αλλα γλυτώνεις και απο τον βιαστή των ασανσέρ 😛

    @ Alch3m1St
    Ο Νακόπουλος μου τον έδειξε, γνωρίζονται οι τρελοί μεταξύ τους 😛

  9. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 8:52 μμ

    Μένω σε μονοκατοικία μουαχαχαχαχαχα 😛

  10. Δεκέμβριος 1, 2007 στο 9:01 μμ

    @ astropeleki
    έλα στην πολυκατοικία μου να τρομάξεις και την τρελή και να φύγει 😛

  11. Δεκέμβριος 2, 2007 στο 2:46 πμ

    Συνειρμός: Έλα μου, είναι ακίνδυνη η τρέλα μου (και δεν είμαι και Ρουβίτσα… φαντάσου να ήμουν!)

  12. Δεκέμβριος 2, 2007 στο 4:11 πμ

    @ astropeleki
    Οι συνειρμοί όμως είναι επικίνδυνοι αν σε πηγαίνουν στο Ρουβά 😛
    Θυμηθηκα μια ιστορία που μου λεγε ένας φίλος μου για ένα που βγήκε στο ραδιόφωνο και έλεγε οτι είναι Ρουβίτσος xaxaxa

  13. Δεκέμβριος 2, 2007 στο 5:26 μμ

    βγάλε το ουβ και θα γίνει Ρίτσος 😛

  14. angeliki
    Δεκέμβριος 2, 2007 στο 5:53 μμ

    prokeitai gia enorgani kai oxi gia ri8miki gymnastiki

  15. Δεκέμβριος 2, 2007 στο 6:28 μμ

    angeliki
    ..έχει ΚΑΙ ρυθμική…στο τέλος…

  16. Δεκέμβριος 2, 2007 στο 6:48 μμ

    το παιδί είναι πολυτάλαντο φαίνεται 😛

  17. Δεκέμβριος 2, 2007 στο 8:16 μμ

    Έτοιμος για το Πεκίνο είναι ρε παιδιά.. Τι να λέμε τώρα…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

