Αρχική > Λέξεις, Σκέψεις > Πρώτο ποστ … Κάστανο

Πρώτο ποστ … Κάστανο

Νοέμβριος 28, 2007 Σχολιάστε Go to comments

Το κάστανο είναι μία απο της αγαπημένες μου λέξεις, οπότε το βρίσκω σωστό να κάνω με αυτό την εισαγωγή μου και το πρώτο μου ποστ στο blog  … Η συγκεκριμένη λέξη έχει πολλές έννοιες και χρήσεις … Ορίστε μερικές (πολλοί θα με χαρακτηρίσετε ανώριμο  αλλα έτσι είμαι εγώ αυτο ίσως το αναλύσω σε ένα άλλο ποστ μου, το τι είμαι εγώ και τι είστε εσείς που με κρίνετε) :

1.Δεν την παλέυεις κάστανο – Είναι σαν να λέμε δεν την παλεύεις αλλά το κάστανο προσθέτει αυτη την ιδιαίτερη έμφαση που δείχνει το πόσο τραγική είναι η κατάσταση.

2.Πούτσα και κάστανο – Είναι παρμένη απο μια ιστορία ζωής όπως την έχει διηγηθεί μέσα απο ένα κουπλέ του σε κομμάτι απο Τιγρέ Σποράκια ο Εισβολέας (αν βρώ το κομμάτι θα το ανεβάσω πάντως θυμάμαι οτι παει κάπως έτσι : «μην το παλεύεις γίνεται βάσανο,ρεύτικες και μύρισε πούτσα και κάστανο). Η ιστορία έχει ως έξης , ήταν ενας gay ο οποίος αφού είχε πάρει πίπες πήγε και αγόρασε για να φάει κάστανα καρβουνάτα, οπότε όπως καταλαβάινετε όταν θα ρεύτηκε θα μύρισε πούτσα και κάστανο.

3.Καστανο (μονο του) – Περιγράφει πόσο τραγικά είναι (δηλαδή η πρώτη σημασία αλλα πιο σύντομα)  ή το λέω συνήθως όταν κάποιος ρωτάει τη γεύση να πάρω,ας πούμε … Τί παγωτο να πάρωωω ? Τι γεύση milk shake ? (btw σας προτείνω  milk shake και γιαούρτι κάστανο)

Αυτά για την ώρα τα λέμε … I guess !!

Κατηγορίες:Λέξεις, Σκέψεις Ετικέτες: ,
  1. Νοέμβριος 28, 2007 στο 2:24 μμ

    Κάστανο…

    (Δράμα)

  2. Ktel
    Νοέμβριος 28, 2007 στο 3:32 μμ

    Αυτός που δεν την παλεύει κάστανο ονομάζεται Καστανάς. Στα αγγλικά Chestnutsmith. U R A CHESTNUT-SMITH

  3. Νοέμβριος 28, 2007 στο 4:33 μμ

    @ ktel
    όντως ήταν μεγάλη παράληψη να μείνει απέξω ο καστανάς, ευχαριστώ που μου το θύμισες

  4. Νοέμβριος 29, 2007 στο 6:11 μμ

    Και εγώ δεν την παλεύω κάστανο…

  5. Νοέμβριος 29, 2007 στο 6:17 μμ

    @ oAnergos
    είσαι λοιπον ένας καστανάς 😛
    γιατί όμως δεν την παλεύεις κάστανο ?

  6. Νοέμβριος 29, 2007 στο 8:28 μμ

    χαααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαααχααααα καλά έλιωσα στο γέλιο με το πούτσα και κάστανο….χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχα βασικά έκανα όλη την εικόνα στο μυαλό μου…χαχαχαχαχαχ

  7. xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Νοέμβριος 29, 2007 στο 11:01 μμ

    Episis mia fora itan 2 poustres se enan anelkistira.
    O enas leei : mirizei poutsila
    kai o defteros : egw reftika.

    molis to akouse afto o prwtos skeftike na paei ston manavi na parei kanena kilo fasolakia kai 6-7 kastana.

    Episis otan o Giannis Makris petaei tin malaperda tou eksw, mia mirwdia freskopsimmenou kastanou aplwnetai sto xwro…

  8. Νοέμβριος 30, 2007 στο 1:54 πμ

    @ Fairy_From_Hell
    εγώ φαντάζομαι την πούτσα και τα κάστανα για αρχίδια hehe είμαι άρρωστος!

    @ xrwmatisti-xaroumeni-pigolampida
    Γιάννης Μακρής rulez, λέω αύριο να ποστάρω το βιογραφικό του 😛

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

